Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!endelig vår tur!!!!!!

Anbefalte innlegg

heisann jenter!!!!

JEG ER GRAVID!!!!! :)

endelig, etter snart 3 år som prøver, er det vår tur!!!!

er så glad jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!

fikk et kjempe sterkt blått kryss på CD-test:) mannen min gråt da han fikk se testen, han er bare sååååå god da: )

etter mine beregninger er jeg da 4 + 5.

sitter bare å tipper og skjelver her...he,he, vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg.....:)

er så lykkelig og glad nå :)

sender masse baby-støv til dere andre som venter i spenning*********************************************************************'***********************************************************************************

klem fra lilly som har en pitteliten spire i magen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7613159-jaaaaaaaaaaaaaaendelig-v%C3%A5r-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takker for svar jenter!!!!

det er så mange hyggelige damer her inne, blir helt rørt jeg:)

satt her å tenkte og prøvde og finne ut ca. termin og det er faktisk samme datoen som vi har vår første bryllupsdag!!! tenk hvor morro det hadde vært da!!!!

Annonse

Gratulerer så masse! Det var virkelig fortjent etter så lang tid.

Dere får den beste bryllupsdagspresangen!!! :o)

Og så ser det jo ut til at du har giftet deg med en helig mann også.

Gratulerer til dere begge! og takker for støvet.****

Åh, gud så herlig!!!!!!!!! Gratulerer så mye!!!!!

Selv prøvde vi "bare" i 18 mnd og syntes DET var mer enn lenge nok. Så jeg vet hvilken glede dere føler i dag og det er dere vel fortjent!

Masse lykke til med svangerskapet!

Godklem fra

Annonse

takk for så mange svar....det er morro!!!!!

Rosalita* : vi fikk det til helt selv, men var i ferd med å gi opp nå....skulle søke om prøverør i februar, men det slipper vi heldigvis og forhåpentligvis nå for jeg er jo gravid:) det er så delilig å si det: JEG ER GRAVID....:):), he,he, tror det ikke helt enda!!!!!

mannen min er helt på styr, han er bare såååååååå glad!!!!

håper 2007 blir et godt baby-år for alle her inne:)******************************************************************************************************************************************************************

wow.. så flott!!! :o) hehe.. godt å se hvor glad du er! Og mannen din! Så hærlig! Det er så frustrerende og vondt når man er i ferd med å gi opp. Så for en fantastisk følese det må være når man enderlig blir gravid.

Så det er bra med slike kjempegode nyheter, for det gir virkelig håp for oss slitere =)

Kos deg masse med magen din!

Å,så heldig du er!!!!!!!!!!!!!! GRATTS!!!!!!!! Kjempemorsomt å lese,blir så glad nåpr det endelig lykkes for noen av oss som sliter!(er jo hyggelig at andre blir gravid også,men har litt extra plass i hjertet for dem som sliter)

3 lange år! Dette var velfortjent! :-)

Satser på at alt går som på skinner heretter! Lykke til,og gratulerer igjen som kommende MAMMA!

*klemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...