Mikaia Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er i uke 31 og jeg er ganske sikker paa at babyen ligger paa tvers og sparker vilt og uhemmet paa min venstre eggstokk. Det gjoer pokker saa vondt saa naa venter jeg bare at hun skal snu seg med hodet ned ellers saa blir det ikke mye igjen av eggstokken min!! Noen som vet naar det er normalt at de vender hodet ned?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Dette mener jeg er "vanlig" mellom uke 30 og 33.. Selv tror jeg min baby har ligget med hodet ned i flere uker allerede..
Mrs. Bouquet Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Det er individuelt, men de skal ligge med hodet ned fra uke 36 eller sbli det vurdert tiltak som snuing.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Forresten så kan man kjenne spark overalt, det gjør jeg og har 12 dager til termin, hodet ligger ned. Det er sparking og boksing som kan kjennes i hele magen. Nå ligger babyen min med kroppen til den ene sida, og beina til den andre, og snur seg innimellom, men hodet er nedover.
godiva med 3 gull Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 min ligger foreløpig i tverrseteleie. er i uke 33 nå.. så min "har 3 uker på å snu seg" ettersom jeg har blitt fortalt av leger. Min sparker og bokser også på venstre side,... De fleste snur seg selv, men ikke alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå