Kæmma og trultene Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har bare ên fungerende pupp, og den er grisesår - det er sååå vondt når hun spiser at jeg nesten ikke holder det ut! Det begynte såklart rett før jul så jeg ikke fikk gjort noe på lenge, og det er bare blitt verre. haren lanolinkrem jeg smører på, det lindrer godt men er like vondt før hun er ferdig med neste måltid. Har hørt om ammeskjold - er det greit å bruke? Blir det vanskelig for henne å die da? Hun har jo fårr "ren pupp" i 7 mnd mener jeg...Og ikke har jeg lyst til å avvenne henne enda heller, det er litt tidlig sålenge jeg har melk syns jeg. Tips eller erfaringer?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker ammeskjold.. Dvs har brukt siden han ble født for 8 uker siden.. Vi driver med avvenning nå.. Men du kan sikkert bruke det mens du er sår.. spørs om ho vil ta den, kan hende ho ikke vil.. Men min suger like bra på skjold som uten nå..
Kæmma og trultene Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg kan jo prøve en stund, iallefall... Har de det på apoteket? Er det dyrt?
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 les om ammeskjold på ammehjelpen.no først - skal du bruke det må du kjøpe de tynneste- ikke sånne tjukke! mener medela sine er tynne-sjekk innlegg ang det i tråder lengre ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå