Gå til innhold

Min oppskrift!:-)

Anbefalte innlegg

Jeg var i min første pp, og den satt jammen på første forsøk. Men tro ikke at vi ikke gjorde vårt for å bli gravide-det gjorde vi nemlig!

Først og fremst har vi lenge ønsket oss barn, men p.g.a utdannelse måtte vi vente til nå. Jeg har i ett og et halvt år hatt en egen almanakk hvor jeg har skrevet ned alle syklusens tegn... el, mensen, osv, osv. Dette har jeg gjort siden jeg har hatt så uregelmessige sykluser. Jeg har da på denne tiden blitt VELDIG godt kjent med kroppen min og syklusen. Jeg behøvde ikke ta el-test for jeg visste akkurat når jeg hadde den.

Når vi nå skulle prøve sa jeg til mannen at vi måtte hoppe i høyet-jeg ville få el når som helst. Vi hadde oss den kvelden og morgenen etter-altså bare to ganger. Jeg lå med bena høyt i 20 min...

Det rareste er at jeg begynte å få symptomer veldig tidlig. Trodde at jeg selvfølgelig innbilte meg alt, men gjorde ikke det da.

Har hatt stikkinger i magen, og korsryggen. 3 dager før IKM testet jeg positivt.

Jeg er selvfølglelig verdens lykkligste akkurat nå:-) men det har jo gått veldig fort, så det er rart å venne seg til.

Mitt råd er da å bli så godt kjent med din egen kropp som mulig. Jeg vet jo at dette ikke er en garanti for å bli gravid, og at det er andre ting som er med på å påvirke. Men jeg er ganske sikker på at det hjalp oss å bli gravide så raskt.

Ønsker virkelig alle sammen lykke til her inne!:-) selvom det er tidlig og man ikke har garantier for hva som kan skje, tusler jeg forsiktig inn i 1.trimester.

En god klem til dere alle med ønske om et fruktbart 2007;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7613059-min-oppskrift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...