Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Skal ikke det ta lengere tid? Nå ammer jeg ikke da.. Jeg var riktignok ferdig med det meste av renselsen 3 uker etter fødsel og gjenopptok sexlivet ))) Igår hadde jeg "mens-vondt" i magen slik jeg allltid hadde en dag før mensen- før jeg ble gravid. Idag er det masse friskt blod ... Lillegutt er bare 1 mnd idag.. trodde jeg skulle slippe mensen litt lengere. Jaja- da kan jeg begynne på pilla hvertfall og kutte ut den dumme dongen om noen uker..
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Du har nok desverre det.... Jeg og fikk den tidlig tilbake...
2 gullgutter!! Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg fikk høre av jordmora at en stund (tror det 14 dager el noe..) etter at du er ferdig med den første blødningsperioden vil du på nytt ha en blødning pga at skurven/ruren på såret i limora løsner. Kan være det du opplever!??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 når datteren min var 10 uker fikk jeg mensen..men hadde den bare 2-3 dager... så fikk jeg samme greiene igjen når hun var 5 mnd...nå er hun 8 mnd og har ikke fått den igjen etter det..så kan godt være at det bare er en liten blødning... xxxxx fingrene for at du slipper å få den igjen med engang..er så digg uten hvis du ikke ammer så kan du vel bruke pillen med engang????? jeg bruker minipille..men det er bare fordi jeg ammer
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Ikke klag, min renselse varte i 10 uker! Men da var nok den skorpeløsningsblødningen inkludert i de ti ukene. Så hadde jeg en laaang periode uten noe, og så når tullemor var 7 mnd fikk jeg mensen igjen-uregelmessig, teit mens!
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Ja den blødningen du nevner som jordmora sa skulle komme kom 14 dager etter fødsel. Blødde bare kraftig noen dager før det kom sånn blank veske som var rosa/oransje og så ut som utvannet mensen.. også kom den megabløsningen etter 14 dager igjen ca. Den blødningen jeg har nå er helt lik min gamle mens.. grr!! Jaja.. skal ikke klage når jeg leser at det er fler som har hatt renselse i 10 uker.. Da får jeg bare ringe legen og hente mine jasmin p-piller
AE84 Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 d kan fint være renselsen! jeg småblødde i 7uker, men i uke 5 kom masse blod, var sikker på d var mensen, men d var nok bare renselsen! ikke tenk så mye over d, d kommer å går!! men for å ikke bli gravid ijen ville jeg nok fått meg prevansjon ja;)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 men er det ikke sånn at man må vente på mensen når man skal begynne rett på p-pilla igjen? kan kun bruke jasmin og er veldig fornøyd med den.. kan jo uansett ringe legekontoret selv om jeg sjelden får noen vettuge svar fra de sektretærene som jobber akkurat der.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå