Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har fast jobb med fast månedslønn, men i tillegg til den faste månedslønnen har jeg tillegg for kveldsarbeid de fleste måneder. vil da den totale månedslønnen inklusive evt. tillegg bli grunnlaget for fødselspengene eller bare den faste månedslønnen. Arbeidsgiver betaler ut lønnen til meg og får igjen fra TK. Håper noen har peil på dette for jeg får ikke ordentlig svar fra økonomiansvarlig på jobben. Må jo passe på at de gjør det riktig :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2007 ingen som vet??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Det blir jo skifttillegg, og etter hva jeg vet så er det ikke en del av brutto inntekt. Jeg er fryktelig usikker på det, men NAV kan nok svare deg. Selv om jeg prøvde å ringe NAV i dag og ble satt over 4 ganger men aaaaaaaldri fikk svar...snerr. Godt du passer på og holder de litt i ørene ;-)
Augustbaby=) Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg fikk beskjed om at tilleggene blir medregnet ihvertfall... De regner visst i hovedsak ut snittet av de siste 12 mnd, men hvis du har hatt mer tillegg de siste månedene ( det hadde jeg), så regner de snittet av de siste 6 mnd.
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Om kveldsjobbingen din utbetaler deg overtidsbetaling blir ikke dette regnet ut i snittet. Det du har i lønn utenom overtid blir regnet ut snitt på i tilegg til dagajobbingen din. Dette gjaldt i vertfall meg for 4 år siden. Det er mulig det er blitt endret siden da.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 permisjonslønna blir regnet av de 6 beste inntektsmnd av de siste 10mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå