Murmeline Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Dumme meg måttebare gå med stroppløs spilebh på nyttårsaften, og nå må jeg tydeligvis betale.... Litt ut på kvelden fikk jeg vondt i den ene puppen, og dette utviklet seg til en klump. Det virker som om snuppa tømmer brystet, ammer ofte, pumper ekstra om natten osv. Men utdrivningen er dårlig. Bør jeg få tak i nesespray og det klumpe-pulveret som jeg ikke husker navnet på?? Er livredd for å få brystbetennelse..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Heia ) Spring på apoteket eller helsekost å kjøp lecitin (kapsler på 1200mg), spis 3-4 om dagen når du har klomper! Det har vært redningen for meg!! Hvis utdrivninga er dårlig, så ring legen din og be om resept på den nesesprayen...så går du bare innom å henter resepten uten at du trenger å ha legetime!! Håper det årner seg Lykke til
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Takk for raskt svar:) Klumpen er vond:(
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 - og bruk varme på brystet-ullinnlegg el varmepakning-varm dusj/bad
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Forresten, kan hun få vondt i magen av lecitin-kapslene? Har vært og kjøpt + fennikelte (magevondt) + synto-spray:) Ble dyr moro å gå med teit bh de tre timene gitt!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Tror ikke det skal ha noen virkning på magen til de små. Merket iallefall ingenting til det her, og jeg har tatt flere ganger (Tar enda 1 om dagen i redsel for å få klomper) Virker det bedre nå eller?
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Ja, ikke gøy med betennelse, det vet jo du. Det er fremdeles vondt, men vondten har flyttet på seg. Hm.... Er så øm i puppen, så selv etter amming, klarer jeg ikke å undersøke den for klumper, hihi..
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 Jepp, alltid ull-innlegg. Varmeflaske før/under pumping funker også bra:)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Får håpe du kommer deg unna, men det gjør du sikkert siden du har vært rask å få inn alle hjelpemidler For tro meg, du har ikke lyst på brystbetennelse.. Får du ikke til å kjenne etter klumper i dusjen med kokvarmt vann rennende over brystet? Og massere lett ned mot brystvorta hvis du kjenner klumper... Krysser fingre for deg, imorgen er du sikkert frisk
Murmeline Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2007 Tror klumpene(?) er for nærme hovedbrystkjertelen, så kjenner ikke forskjell;) ordner seg sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå