1kar&1møy&meg™ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Noen som merket noen bivirkninger etterpå? Jeg skal på 3 mnd kontroll med Christiane i dag og vi skal ha dåp på søndag. Vil ikke at hun skal være sur og irritabel når det kommer folk helt fra Sandefjord. (vi bor på Karmøy). Hvor lenge sitter en slik reaksjon i kroppen? Tror dere jeg kan ta sprøyta i dag også er det over til søndag. Har jo en del som må gjøres denne uka også......
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Pernille fikk bittelitt temp på natten første vaksinasjon. Ikke noe mer. Og det er ike vanlikg med så lang reaksjon som fra i dag og til søndag. Så det går så fint så=)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 hehe jeg er overnervøs visst ) av en eller annen grunn gruer jeg meg sinnsykt denne gangen. Det gikk jo veldig bra med Mathias. hehe
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Eldstejenta ble veldig trøtt dagen etterpå (det gjør jo ingenting ) Merket ingen reaksjon på yngstemann. Tror ikke det er vanlig at en eventuell reaksjon varer mer enn et par dager.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jenten vår fikk feber på natten, sur og grinete dagen etter,men så var det vekk. På 5 mnd vaksinen var hun veldig øm i lårene...
Mamman til Christiane Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Fint navn på jenta di Min Christiane fikk lett feber og sov mer... går het sikkert bra Lykke til med vaksine og dåp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå