Gå til innhold

Termin i dag faktisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har termin i dag og faktisk merker at det er noe på gang?

Her skjer det ikke noe... æsj, jeg vil ha baby nå... Nå er det jo faktisk vår tur også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin idag, og bortsett fra en hel haug med kynnere og mensmurringer iblandet helt NYE vondter jeg ikke har kjent før, skjer det lite.. (skal legge til at jeg har hatt masse kynnere og mensmurringer hver dag i over 5 uker nå)

Håper at det skjer i løpet av uken hvertfall! Føler som om at alle andre enn meg føder! :o)

Skrevet

Jeg har også termin i dag.

Enig med deg, nå må det vel være vår tur.

Har de siste dagene kjent andre smerter enn ellers men jeg aner jo ikke om dette er noen tegn på at noe. Dessuten så kjennes det ut som om han faller ut nåe jeg går noen ganger, det er vel det de kaller nedpress.

Jeg er klar!

Skrevet

kjempe klar no ja, også termin idag....men ikke mye tegn på fødsel, mye menssmerter i nedre del av mange og kynnere hele tiden, men ingen slimpropp eller rier eller nedpress...dritt...trodde jeg skulle føde for en uke siden jeg da jeg gjorde det sist...er faktisk litt deppa og oppgitt no..

Skrevet

hei har å termin idag og har tilbringt ei natt på føden.(hjemme igjen nå)

Har rier, men de gjør ingenting bortsett fra å slite meg ut.. fikk klyster igår kveld for å se om det skjedde noe, og det eneste som skjedde var at riene ble vondere og tettere. ikke noe mere åpning så da valgte jeg å reise hjem igjen idag og heller prøve å slappe av litt her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...