Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er en gutt eller jente i magen? Er 6 dager til UL, så da får vi forhåpentligvis vite det, men kjekt om noen vil tippe for moro skyld :-)

*Har stor mage (ser ut som jeg er en mnd lenger på vei), den både tuter litt ut foran og har gitt med håndtak i sidene og ligger foreløpig midt på mage/lavt.

*Hjertelyden var over 150 i uke 15

*Rngtest sier jente

*BiM sin kinesiske kalender sier jente, den andre (chinagold?) sier gutt

*"Dilla" på veldig alt veldig salt mat (pinnekjøtt ol) og søt mat som jeg vanligvis ikke liker så godt en gang som biller, sjokomelk ol og sure appelsiner

*Massevis av kviser og "umulig" hår

*Hatt litt halsbrann helt fra jeg testet positivt

*Følt meg veldig gravid hele veien

*Var kvalm og spydde fra uke 4 til uke 9

*Er veldig trøtt fortsatt

*Vært mye svimmel, men bedre nå

*Har spurt på endel spåsider og 8-9 stykk har sagt jente og 3 stykk gutt

*Tror selv mest på gutt, men har egentlig ikke magefølelse, den varierer hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javist, jeg er skikkelig sugen på deilige lekre søte biller! ;-)

Skrevet

Synes det høres ut som du får gutt jeg:)

Skrevet

hmmm.... ganske likt mitt ihvertfall. Jeg kastet ikke opp da, men gud så kvalm...

Skal på ultralyd til fredag, så det er spennende.. De fleste sier jeg får gutt, venninner å sånn, men hva vet nå de? Jeg får opp jente på babyverden sin kalender, men gutt på BIM sin.... hmm......

Jeg har ei jente og en gutt fra før :-).

Mvh

Lisbeth

Skrevet

Ligner det på noen av de andre to svangerskapene dine da?

Skrevet

Nei, egentlig ikke... Med jenta, kastet jeg opp i ca 3 uker. (kun 1 gang hver morgen). Ellers fin form.

Med gutten, kun ettermiddagskvalm, fin form.

Ganske lik mage i begge svangerskap. Alle trodde jeg fikk ei jente til når gutten kom, men nei... Magefølelsen sa jente begge gangene. Denne gangen sier den egentlig ingen ting :-). Nei, man kan vel bare spekulere.... Blir godt å få det nesten bekreftet ihvertfall...

Skrevet

Hvis jeg skal sammenlikne med meg selv så: (Jeg venter gutt)

*Fått stor mage den siste måneden, før var det ikke synlig i det hele tatt. Er førstegangs jeg da. Magen sitter bare foran, ikke på sidene.

*Hjertelyden har vi ikke fått målt ennå, tipper jordmor gjør det på kontroll om 14 dager.

*Ringtest sa jente

*Forskjellige kalendre sier jente og gutt om hverandre

*Ingen dilla

*Fetere hår, huden omtrent som før

*Plaget med halsbrann og raper mye

*Følt meg gravid fra uke 10 omtrent.

*Kvalme fra uke 5 til uke 15-16

*Har vært veldig trøtt jeg også, men ser ut til å være på retur nå. Merker bare at jeg ikke har samme "reservekapasitet" som før når jeg blir sliten.

*Svimmel i peroder fram til uke 18-19

*Alle som har spådd meg har sagt jente

*HAr ingen magefølelse - eller; nå føler jeg jo gutt, men sikkert fordi vi fikk beskjed om det på UL.

Blir spennende å høre hva du har i magen da, Alva :) JEg tipper JENTE!

Skrevet

høres litt ut som gutt og litt som jente.. jeg fikk høre gutt av alle pga min mageform, ikke kvalm, ingenting, fikk mage fort.. men vi venter en jente.. jeg tror gutt på deg ,men siden jeg tar mye feil er det sikkert jente;-).. let us know... Lykke til

Skrevet

Klart jeg skal oppdatere dere! :-)

Synes bare det er så gøy å spekulere, lure og gjette på forhånd. Vet jo at dette er så ulikt, også fra gang til gang! Jeg gjetter veldig ofte feil selv så jeg tør ikke å stole på noen magefølelse i det hele tatt, har bare 50% rett tross alt, hehe...

Skrevet

Hei Alva. Jeg vil ikke tippe, for egentlig trot jeg ikke paa disse "tegnene"... jeg har en gutt og en jente fra foer og venter naa min nr tre, og de to forrige svangerskapene har vaert veldig like, kvalme, dilla paa soett, baerer hoyt opp, og hoy hjertelyd paa alle. Naa venter jeg en gutt til, og det er som en "reprise"... Goy at vi begge har termin 9. juni og venter tredjemann:)

Skrevet

Alva: Jeg vil være med, og tipper jente :)

Skrevet

Eg trur det er ei jente eg Alva, men veit ikkje kvifor... Berre ein feeling :)

Skrevet

holder en finger på jente;) Blir spennede å se!!

Skrevet

Jeg har en følelse at du får en jente jeg (ikke det at jeg er synsk eller no da..hehe;)

Magefølelsen min har stemt på alle de jeg kjenner, inkl meg selv;) Denne gang vet jeg ikke da...Men føler at det blir gutt. Men der kan jo også være fordi jeg håper litt på å få en av hver da..hehe;)

Jeg er bare lykkelig så lenge nurket er friskt!!

Lykk til på UL, blir spennende da. Får vel snart noe i posten jeg og....Håper..

Skrevet

Takk for at dere tar dere tid jenter! :-)

Er kjempespent selv og nå nærmer det seg endelig! Men siden jeg er så spent skal jeg vedde på at Bitteliten bare på pur F har lagt seg med bena i kors og stappet navlestrengen i mellom, hehe...

Blir spennende å høre fra dere andre som venter også da!

Skrevet

Hei

Jeg var på ultralyd i dag :-) Jeg svarte deg på tirsdag at syntes vi hadde ganske mange likhetstrekk... Vi gledet oss veldig til ultralyd i dag, ungen så kjempe flott ut!!! Alt var bra med den lille, hadde en grundig undersøkelse. Vi gledet oss også veldig til å få vite hvilket kjønn det var? Jordmor begynte å spørre oss om hva vi trodde det var.. Mannen min sa at han trodde det var ei jente, men jordmoren var usikker.. Hun syntes hun hadde sett en tut... Da hun skulle begynne å lete etter denne, så ville jo ikke ungen snu seg i det hele tatt.. Holdt på lenge, men så ingen ting.. Hun angret seg for at hun hadde sagt noe for nå kunne hun jo ikke vise oss og hun var jo ikke mer enn 60 % sikker på gutt. Hun sa at hun kom ihvertfall ikke å malte om rommet, men at det var greit å ha et guttenavn også.. Uff.., det var jo nesten dumt å få greie på det nå, for nå ble vi jo likevel usikre.. Må nok bestille en time til 3D vi:-). Uansett, ble kjempe glad for at det så ut som en frisk og rask (kanskje litt bedagelig unge, ville jo ikke snu seg) :-)

Jeg tror vel innerst inne nå at jeg får en gutt, men usikkerheten ligger der...

Lykke til på ultralyden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...