6Ymamma Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Kan fødselen starte selv om man ikke har mista slimproppen? Merker man ALLTID når man "mister" slimproppen?
nutri Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Flere her inne som ikke har sett noe til noen slimpropp før de har født. Vannet har bare gått og da er det igang. Men dersom slimproppen går betyr det visst at det ikke er lenge igjen til fødsel. Jeg venter spent på noe skal begynne. 13 dager igjen nå.
6Ymamma Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Har 34 dager igjen enda jeg.....Men håper kanskje litt på en tidligfødsel denne gangen også.... Fødte 1mnd før med mi første...
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Helt klart. Har 3 barn fra før. Kun med den ene at slimproppen gikk. Venter nå nr 4, har termin om 8 dager. Ingen slimpropp her ,o)
'***mamma til to engler*** Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg merka at min gikk ved ren tilfeldighet fordi den hang fast på papiret da jeg tørka meg etter å ha vært på do... -men babyen kom ikke før to uker etter, så at slimproppen går behøver ikke være indikasjon på at fødselen er de nærmeste dagene, selv om det seff kan være det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå