trollet66 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Har følt meg fin i det siste, ingen smerter og ingen utflod, hadde så vidt begynt å tro litt på at det kanskje skulle gå bra denne gangen? Plutselig brun utflod i går, litt murringer i ryggen i natt, needless to say at jeg har hatt elendig nattesøvn pga det i tilllegg til en vannvittg tørrhoste som holdt meg våiken også! Sitter her med litt murringer i ryggen og litt i magen, ikke mye , men nok til at jeg forbereder meg mentalt på nok et slag i ansiktet. Har fått time hos legen kl 1445, da blir det UL, og da kan det konstateres det ene eller det andre. Det er visst ikke meningen!!!!!?
mamamimmi Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Kjaere Troll, Det kan jo komme litt utflod uten at det betyr noe, og brun er bedre enn röd. Men skjönner jo at du er urolig.Fint at du har time allerede idag.Sender deg varnme tenker og klemmer, kom gjerne innom og fortell hva legen sa. Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg håper og tror på det beste for deg Trollet Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra ! Klem
bente69;) Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Dette går bra trollet, det er viktig å være positiv. Hadde selv masse blødninger med snuppa, så jeg lever i håpet trollet. Håper timen hos legen har gått bra:)) De beste ønsker for 2007:)))
Dolly Duck Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Kjære kjære trollet66 Jeg vet så inderlig godt hvordan dette føles! Jeg krysser fingrene for deg og håper spiren driver gjøn med deg (selv om det ikke er det spor moro...) Stor klem, og enda større lykkeønskninger til deg og den lille!!
trollet66 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk alle!!! Joda det var liv og full fart der inne Normal vekst og legen var fornøyd. Jeg sa til han at jeg følte meg passe hysterisk og paranoid, men det skulle jeg ikke sa han!!! Men legen var litt bekymret for smerter og utfod. Han sa et det hendte at det var slik noen ganger, noen ganger gikk det dårlig andre ganger endte det bra. Vi ble enige om at jeg ikke skulle ri på en stund, for å se om det kunne ha betydning. I julen har hesten hatt fri og bare kost seg med hestepassere, mulig derfor det har vært så bra??? Da er jeg fotgjenger en lang syund fremeover og håper at det hjelper!!!!
martine68 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Så flott at alt stod bra til med dere begge. Du får nok ta det med ro framover og ta vare på deg selv. Lykke til videre i svangerskapet. klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Det var gode nyheter trollet66, håper du klarer å få litt ro i kroppen nå da. Ta vare på deg selv og den lille, mange lykkeønskninger til deg.
Beth Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Kjedeleg å vera fotgjengar, men når det går til ei god sak... Lykke til vidare, måtte frøet klore seg fast!
Dolly Duck Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Dette var virkelig gode nyheter trollet66!!! Jeg ble kjempeglad nå da jeg leste denne meldingen fra deg. Det har vært så mange nedturer for så mange her inne at jeg ble veldig bekymret for deg! Lykke til videre, dette kommer til å gå kjempebra! Vær snill med deg selv! Stor klem fra
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Så bra trollet =))) Synst det var så trist å lese overskriften, men ble skikkelig oppløftet ettersom jeg leste nedover. Dette må og skal gå bra!!! Det fortjener du virkelig nå! Stor klem
skifer Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Gode nyheter trollet:) Lykke til videre. Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 Dette var supert ! Pass godt på deg selv C";). Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå