Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har jeg et spørsmål til dere her...

I natt kl 01.30 ca så kjente jeg disse "mens"smertene...Vondt i korsrygg og mage... Siden jeg har en datter fra før så vet jeg jo hva slags smerter som kommer.... Alt stemte liksom, magen trakk seg sammen og smerter som kom i bøyer. Smertene var ikke så ille å de kom ikke så tett på hverandre så å ringe fødeavdelingen synes jeg var litt for tidlig til.Så nå kunne jeg bare ikke ta feil av at det er noe som skjer her! Så kjente jeg at smertene ble litt høyere enn og kom tettere...kl. 04.30 sovnet jeg... å nå kjenner jeg ikke noe spesielt til det lengre? Hva har skjedd? Var dette bare sterke kynnere eller er det noe på gang?

Jeg har ca 34 dager igjen til termin enda, men datra mi ble født 1.mnd før tiden, så sjangsen for en for tidlig fødsel er jo der den.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan spørre om det samme jeg også selvom jeg har født før og vet hva jeg skal kjenne etter, skulle tro jeg aldri hadde verken vært gravid eller født.. er oppe ofte om natten med mensmurringer, skla til jordmor i dag så luirer på om ho kommer til å sjekke meg.. har 19dager igjen til termin..

Skrevet

Ja er helt enig!

Selv om dette er andre gang så føles det ut som den første....

Føler meg litt uerfaren!

Men kan ikke du spørre jordmora om dette, så skriver du inn i forumet til meg når du vet mere?

Skrevet

samme skjedde med meg for 2 dager siden og i natt..da jeg var på jobb fikk jeg sterke kynnere..fikk skikkelig vondt i ryggen, kjente noe som trykket skikkelig hardt i underlivet og i baken..kjentes ut som hele underlivet var på tur og revne.. i natt hadde jeg det på samme viset..krampesmerter i magen og ryggen, men sovnet etterhvert..idag kjenner jeg meg bare sliten..men fortsatt vondt i underlivet..kjennes ut som om jeg går med et par cm.åpning.. hadde mye slimetet utflod da jeg stod opp i morges også..ikke opplevd det før.. har 60 dager igjen.. ble satt i gang med førstemann, så jeg føler nå at jeg er helt ute i det fjerne..for å være helt ærlig, så aner jeg ikke hva jeg skal kjenne etter hvis evt. fødselen setter i gang..

Skrevet

Nei det er merkelige saker dette.....

Med mi første så hadde jeg vel litt murringer i rygg og mage, men ikke noe som kan kalles for smerter.... en mild og heldig utgave av menssmerter kanskje jeg kan kalle det.... Det var ikke før vannet gikk at jeg skjønte at en fødsel var i gang! Å det gikk faktisk noen timer før smertene kom....

Undres på om hva som skjedde i natt ja... Om bare kroppen trener seg opp eller om fødselen har startet bare... Kjenner at jeg er litt sån uggen i ryggen nå også, men ikke på samme måte som i natt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...