lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 6. januar 2007 #76 Skrevet 6. januar 2007 hey rahi! du må altså ikke føle deg plassert på noen måte!!! )) sniker innom dere innimellom, var jo også spent på ka-ping! når er terminen din forresten?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #77 Skrevet 6. januar 2007 Den siste twilighter, ja, det må være meg det, da..... 11 dager over termin idag, og her skjer ingenting....Springer på do hver gang jeg har spist og er konstant kvalm, men ikke en antydning til rier!;-( Grattis til alle dere som har fått- FØR TERMIN- som jeg trodde jeg skulle, men den gang ei.... Gubben er passe fortvila, for han skulle helst ha vært på jobb snart....Begynte i ny stilling i Oslo 1.jan, han, men er jo fortsatt i Trondheim....
fikk prins 11.01.07 Skrevet 6. januar 2007 #78 Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer sååååå mye til Ka-ping og stinemor....kjempekoselig da.... lykke til videre!!!!!!!!!!! =0)
Gullemor Skrevet 6. januar 2007 #79 Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer så mye til Stinemor! ) Ikke skjedd noe hos dere heller, liten2 og Venter prins 10.01? ( Uff, dette begynner å bli tungt... Fire dager igjen til termin nå, men VIL ha h*n ut i natt!!! (Hæ? ER det ikke jeg som bestemmer det??) Sjekk forresten ut "imm.com"-tråden jeg har laget! HAR jeg mye fritid, eller HAR jeg mye fritid? ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå