Gjest Skrevet 4. januar 2007 #51 Skrevet 4. januar 2007 Da kommer en (etter alt å dømme) etterlengtet oppdatering. Etter å ha tulleria fra morran av dabba rian av sånn i ett-totia. Kolkka tre, NØYAKTIG, gikk vannet og riene TOK AV!!! Da kom dem jevnt og knallhardt hvert tredje minutt, og vi ble trilla inn te føden. Etter tre tima med åpningsria hadde "vi" full åpning og kom godt igang med pressrier. Klokka sju ble det imidlertid klart at lilletrollet ikke hadde tenkt å komme ut den veien, og vi ble trillet ned til operasjonsalen for å foreta et hastekeisersnitt. Klokka fem på åtte kom ei sjønn, men ikke helt lita jente på smånette 52cm og 4845gr. til verden. Ho vil få navnet Tuva Lenore. Mammaen og jenta har det etter forholdene kjempefint og dere får helt sikkert lese et innlegg eller to fra henne (mammaen altså) en av de nærmeste dagene!
rødhette* Skrevet 4. januar 2007 #52 Skrevet 4. januar 2007 Gratulerer så masse til hele ka-ping-familien!!!! Hils ka-ping så masse, og si gratulerer så masse med den store lille jenta
Gullemor Skrevet 4. januar 2007 #53 Skrevet 4. januar 2007 ENDELIG!!! :o9 Gratulerer så mye til ka-pingfamilien! "Mini"-ka-ping er endelig her!!! NÅ ER DET VEL LOV MED BÅDE CAPS LOCK OG HAUGEVIS MED UTROPSTEGN!!!!! ) *danser vilt rundt i stua og håper vannet går med et splooosj* Gratulerer så mye og hils henne masse fra Gullemor, da, ka-pingmannen! Gode klemmer fra
vims-74 Skrevet 4. januar 2007 #54 Skrevet 4. januar 2007 Gratulerer så mye til ka-pingfamilien fra oss i vimsefamilien! :)
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 5. januar 2007 #55 Skrevet 5. januar 2007 hm, et lite innlegg av en ny twilighter må til!!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!! har fulgt spent med, selv må jeg nok nøye meg med tilstand "meg, ikke meg" noen måneder til.............ugh, men like greit, IKKE klar for å føde ennå. MANGE LYKKEKLEMMER SMÅ (kanskje store i dette tilfellet) FRA
rahi Skrevet 5. januar 2007 #57 Skrevet 5. januar 2007 Ja, dette må kvalifisere til å gå utenom rettskrivingsreglene GRATULERER SÅ HJERTELIGST TIL DERE!!!!! Hørtes nå ganske tøft ut med så mange timers rier og jobbing før keisersnitt. Viktigst er det at alt står bra til med både mor og barn!
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #58 Skrevet 5. januar 2007 Og jeg har sett bilde (pilutta alle som ikke har:)) og kan bekrefte at mini er totalt nydelig. Godt jobbet, ka-ping! Og ka-pingmannen, da...
DiddiDaddi Skrevet 5. januar 2007 #59 Skrevet 5. januar 2007 Godformiddag jenter ) Godt å se det enda finnes en twilighttråd, og dermed en plass jeg kan sprudle over av glede ) 2 januar kl 13.34 kom Martine - ifølge jordmor en drømmefødsel, og jeg har allerede glemt alt! Nei...kanskje ikke alt, men det var ikke noe å grue for ihvertfall! Martine var 3000 gram, 48 cm lang og 34 cm rundt hodet - helt perfekt ) Hun har skikkelig matvett, og etter å ha lagt på seg 60 gram fra i går (ja, vi ammet stort sett hele natten ) ) fikk vi lov å reise hjem i dag. Fryktelig uvant å være hjemme, men det går seg nok til. Vi koser oss stort!! Lykke til alle dere som venter enda, gleder meg til å høre når noe har skjedd. Gratulere til ka-ping som fikk sin lille jente )
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #60 Skrevet 5. januar 2007 Hei, Stinemor - nå er du virkelig mamma! Så utrolig hyggelig å høre at dere er kommet hjem og skal bare kose dere framover. Vil jo gjerne ha mer fødselshistorie etterhvert, det virker jo som det gikk raskt og greit, i alle fall? Nå må du endre nick, da:)
Hanne og jentungen Skrevet 5. januar 2007 #61 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer masse til både stinemor og ka-ping:)
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #62 Skrevet 5. januar 2007 Og klem til Hanne og jentungen:)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 5. januar 2007 #63 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer ka-ping og Stinemor!
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #64 Skrevet 5. januar 2007 Og Bobby - hei!!!! Hvordan gikk det med deg, i grunn? Det ble tydeligvis baby den 21.12?
Hanne og jentungen Skrevet 5. januar 2007 #65 Skrevet 5. januar 2007 Sponge fortjener også en klem:) Ikke særlig lenge til du har termin heller nå? Jeg vet det er mot slutten av januar, men det er jo ikke så lenge til:)
SpongeBob Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #66 Skrevet 5. januar 2007 La, la, la - summing i ørene - hørte ikke helt? Jeg har tre uker minus en dag til termin, og har ingen planer om fødselsfremmende tiltak. Får ikke backupsystemene på plass før 18.1, så før det _kan_ det ikke skje noe - jeg kan ikke gå i fødsel med gubben 25 mil unna og en toåring i huset... Og takk for klem, vi høygravide og på ingen måte fødeklare trenger det en gang i blant! Kos deg med jentungen, vi bimmes vel!
Hanne og jentungen Skrevet 5. januar 2007 #67 Skrevet 5. januar 2007 Klart vi bimmes:) Evt kan vi msn'e etterhvert hvis vi klarer å utvekslse adresser. Forstår godt at du ikke er fødeklar helt enda. Jeg krysser fingrene for at ingenting skjer før etter 18:)
rahi Skrevet 5. januar 2007 #68 Skrevet 5. januar 2007 Jippi! På sin plass med flere stor bokstaver: GRATULERER SÅ HJERTLEIGST TIL STINEMOR OG BOBBY!!
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2007 #69 Skrevet 5. januar 2007 Jeg gratulerer og klemmer litt mens ka-pingmannen er flink som alltid og steller baby Blir kjapt, siden hun er sulten... igjen.
3 rosa og en blå Skrevet 5. januar 2007 #70 Skrevet 5. januar 2007 gratulere såååååååå mye ka-ping med jenta og lykke til videre..
bobby - nr 2 i juli Skrevet 5. januar 2007 #71 Skrevet 5. januar 2007 Hei, Sponge, og andre. Her er alt bra, Andre kom 21. des etter KS. Planlagt, men fremskyndet noen timer da vannet gikk og riene startet kvelden før. Han var 4950 g, så er glad for at det ble KS. Han er så snill, men grynter litt mye, så holder oss våkne om natten selv om han ikke skriker noe særlig :-) Vi koser oss. Lykke til dere som ikke har født ennå, og gratulerer til dere som har det :-)
rahi Skrevet 6. januar 2007 #72 Skrevet 6. januar 2007 Oj, store små babyer som kommer til verden her nesten fem kilo... Ble ikke helikoptertur på familien ka-ping da..dere får spandere en tur på ka-pingmannen under litt andre omstendigheter Vi skal på juletrefest idag. Synes alltid det er litt rart - er liksom ferdig med jula etter nyttår. Riktig god helg alle sammen!
SpongeBob Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #73 Skrevet 6. januar 2007 Ja, det er ikke småtasser som kommer til verden blant twilighterne! Unntaket er jo lillepia til Stinemor, som vel veide inn på 3000 akkurat - Hannes har jeg glemt i farten? Får vel ikke noen lettvekter jeg heller - fikk sure kommentarer da jeg satt og drakk kaffe i offentlighet i dag ("Vet du ikke at det gir lavere fødselsvekt???"), så jeg pekte på to-åringen og minnet henne om at han veide 4200 da han ble født og at barn nr 2 stort sett er større enn nr 1- da gikk hurpa:) Ellers bare koser jeg meg med hjemmehelg, gubben sitter og ser film etter å ha gjort praktiske ting hele formiddagen, arvingen sover søtt og jeg skal i nettbanken og betale regninger... Måtte bare gjøre noe hyggelig først!
Hanne og jentungen Skrevet 6. januar 2007 #74 Skrevet 6. januar 2007 Sponge: Sigrid var 3290, så vi går vel mer under kategori med jenta til Stinemor. Men hun vokser seg til:))
SpongeBob Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #75 Skrevet 6. januar 2007 Hei, Hanne! Ja, hun begynner jo å bli nærmere en mnd gammel nå? Himmel, så fort det går... Ang. msn så har jo både vims og ka-ping meg i sine adresselister og kan sikkert organisere kontakt mellom oss, hvis ikke kan du sende meg en mail til aliasadressen min ([email protected]) så får vi det til:) og rahi - jeg så i avisa her at julenissen også jobber overtid i Saltenområdet i kveld, så det er ikke bare dere som har trukket julefeiringen litt ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå