Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hvordan beregner mann EL? Jeg hadde sex ca 14 dager etter 1 dag av mensen... Og nå sliter jeg med halsbrann, er litt småkvalm til tider, og i tillegg har eg begynnt å verke litt i brystvortene. I natt lå jeg våken pga mage"smerter". Var ikke veldig vonde smerter, men litt ubehagelig.. Er litt redd for at jeg er gravid.. Har hørt at disse symptomene også kan være PMS, men jeg har igrunn aldri hatt noe symptomer på pms før.. Når er det tidligste jeg kan ta en test når jeg har IKM ca 7ende...
Katrinemarie Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 På denne linken er det en eggløsningskalkulator. http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation____348.aspx Hvis du finner ut hvor mange dager det er mellom 1. dag mens til 1. dag neste mens, har du syklusen din. Med ClearBlue gravitest kan du teste opptil 3 dager før ikm, men testen er kun noe-og-50 % sikker da. Etter ikm skal teste være 99 % sikker.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 PMS og gravid-symptomer er veldig likt! Har ikke mensen kommet i løpet av 7. jan. kan du godt ta en test den 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå