smillamilla Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 er det tre uker før? skal snakke med personalsjefen når han kommer i slutten av uka.. termin i mars, så jeg er kanskje litt seint ute.. jeg har menstermin 8 mars og ULtermin 20 mars. Var også på en ekstra ultralyd og der sa de 15 mars.. noe jeg tror stemmer selv pga når jeg testet positivt osv.. (fulgte HCG med blodprøver..) men altså; kan jeg si 15 mars på jobben eller må jeg bruke 20 mars som det står på det blå skjemaet fra UL? får de sjekket det på noe vis? hehe.. har jo ikke så mye å si, bare kjekt å vite..
jalli Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Tror du kan velge litt selv når du ønsker å gå ut i permisjon.Det er noe du, og personal sjefen blir enige om. Selv skal jeg ha i slutten av mars.Jobber første uka i mars, å så går jeg ut i permisjon.Dette skal jeg bare avtale med dem på persoalavdeligen. Det sies at permisjon beg 3 uker før fødsel termin.
nutri Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 tror man tar utgangspunkt i ul-termin. Det gjør hvertfall trygdeetaten såvidt jeg forstod på papirene som de bruker.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 permisjonen begynner alt fra 12-3 uker før temin, det kan man velge selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå