♥lurelure♥ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Halloisen!! Nå er jeg tilbake på jobb, det var forferdelig å stå opp..... Har du testet??? Er så spent på resultatet!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 nei tørr ikke teste ennå,,hehe--har spotta litt i dag og i går kveld men ikk hatt noe rent blod ennå da,,hehe-.. nmen ho kommer nok ho tr skal du se.. bare i en snikende format.. har du beg å teste el??
♥lurelure♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 hmmmm... spotting kan jo bety flere ting da!! Hold på håpet!! Natt til i går drønte jeg at jeg stod med positiv graviditets test i hånden, når jeg våknet trodde jeg ett øyeblikk det var sant og tenkte at alle testene i skapet har jeg ikke lenger bruk for, men så falt den harde virkeligheten inn... hehe. Tok en test for el nå nettopp, negativ. Prøver igjen i morgen, kan jo kose litt for det. Taco til middag!!! Så lenge tr ikke er kommet så er alt mulig. Du hadde jo ikm i går, så du er jo på overtid!!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 hehe, du er bare sanndrømt for det er neste mnd det skal skje;) ja det er jo mlig men jeg håper ingenting nå...bare ta tiden til hjelp,vist det ikke kommer mere bl, så tar jeg test te tor:) mmmm taco, vi skal ha wok idag, fikk meg wok panne til jul:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 dritt tanta kom....................... nå er det du som må ta med meg på 1tri..hehe;)
♥lurelure♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 NEI NEI NEI!!!!!!!!! JEG VAR SÅ SIKKER DET BLE DEG DENNE GANG!!!! Fy søren, det er så irriterende. Jeg blir rett og slett sint jeg når den kommer. Her er det bare døtid, ingen el. kjedelig tiden mellom el og ikm og ikm og el. Nesten så jeg vil smelle ett glass i veggen (men gidder ikke for det er arbeid å rydde det opp igjen:)) Nei, får gå ned i boden med 20 kg hundemat (vært på felleskjøpet og ordnet påfyll. Du får svelge en folat og tenke el el el el sex sex sex sex, fødsel, fødsel (au)og skrik og glede:) Hold deg unna babyklær på hm, det blir bare deprimerende (tro meg).
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 hehe, har du vært på hm ¨å shoppa??? jeg blir vell enda mere opgitt enn forbanna når tr kommer ja.. åssen hund har du?? jeg har en labbetuss hund..
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 Har du!!!! Å labbetuss.... har en irsk setter tispe på 4 år, min lille baby foreløpig, hehe.(Hun sover i sengen vår:) En liten dronning, etter hennes egen mening:) Jeg har en full skuff med babyting, og det gjør ikke tålmodigheten noe bedre. La meg si det sånn, jeg har ikke tålmodighet i lillefingen engang:) Jeg finner ikke el for tiden. Håper den kommer til helgen... Holder deg oppdatert:) Så koselig å ha deg å prate med om dette, moro å følge hverandre opp:) OG DU SKAL OVER TIL TRI MED MEG NESTE PP!!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 hehe ja vi skal over denne mnd:) jeg har ikke noe spess med baby ting ennå.. har noen bøker og greier fra sist jeg var gravid, også kom jeg vist til og melde meg inn i libero klubben her en dag..hihi..man blir litt tullete i hodet av dette;) det er så koselig med dyr, jeg har hest og jeg:) ho får gjennomgå skal jeg si deg, duller og daller ho, og bikkja mi får kosen på kvelden, han sover og i senga, til sambo`s strore ergelse,,hihi:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 hvilken uke har du ikm forresten??
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2007 Haha, du har ikke hesten i sengen da???? Uff, lillevovsen er totalt bortskjemt. Hun ligger i sofaen, sitter på stolen ved kjøkkenbordet, det er ille..... Og nå har hun løpetd, da blir hun superkosen... Her er min liste over babyting:) Hehe. pledd 3 smekker 3 sokker ullundertøy 4 bodyer 1 dyne 2 puter ammepute utedress sengetøy laken Fikk du med deg det der om foreningen for uventet barnedød her før jul engang?? http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=189&Group=Barn+og+Foreldre&ThreadID=1114433&Thread=Nybakte+foreldre+blir+oppringt+av+krybbed%F8dforenin&Page=-2 Husker de lurte på om liberoklubben gav ut navner.... Men det er vanskelig å vite... les linken, mye interessant der. Har tre venninner med barn og alle har blitt oppringt (eller trakassert er vel det rette ordet).
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 hehe, hadde jeg hatt hesten i sengen tror jeg sambo hadde flytta, og datror jeg kansje meg og bikja måtte ha sovet på sofaen..hehe:) kom ikke inn på den linken.. hva sa de som ringte??
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har ikm den 19.01. Da vil termin bli 30.september. Thihi!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 vist den sitter neste mnd har jeg termin 12.11.2007:):)
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2007 Gå inn på vg.no og søk i vg på foreningen uventet barnedød (så kommer artikkler opp og når du går inn på dem så er det link til "diskuter saken her" og der står mange opplevelser....). Fulgte litt med på den saken for jeg ble så sjokkert.
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. januar 2007 Nei, har ikke hørt det før... Hvor fant du det??
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. januar 2007 Virker ikke som om du er den eneste med tanta på besøk, flere her inne nå ja... Denne pp er det sex hver dag denne uken uten lørdag ( da jobber min mann hele dagen og natt til søndag... Hyggelig...) Spurte om han kunne gå hjem med unnskyldningen at kona har eggløsning, men han syntes ikke noe om det.... JEG VIL HA BABY DENNE MND!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #19 Skrevet 3. januar 2007 hoho,,jeg vill ååååååååååååååååååååååååå... tr har dratt sin vei:)
♥lurelure♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. januar 2007 gurimalla!!! Da var det kanskje bare festeblødning!!!!!!! Superspennende!!!! Skal du teste nå da??? ser over at du er tom for test, skynd deg på apoteket!!!! Hold meg oppdatert her jeg bretter sammen siste innkjøp av en prikkete sparkebukse (så skjønn!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå