Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 når kom de? helt på slutten? jeg har slippe unna til nå, men tror ikke jeg slipper helt unna dem....
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Har fått masse på magen jeg, kom vel da magen begynte å vokse skikkelig. Men har veldig sart hud jeg da.
Gullemor Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg fikk mine merker for en drøy uke siden; altså i uke 37 en gang. Jeg trodde lenge jeg kom til å bli irritert og "forbannet" hvis de dukket opp, men etter å ha lest litt innlegg her inne om strekkmerker, gjorde det meg faktisk ingenting. De føles litt bedre når man for eksempel kaller dem for "babystriper" (takk, ka-ping!). Har også lest kibimors historie, og er i dag lykkelig for babystripene mine; hilser dem velkommen. *klem til kibimor*
SpongeBob Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Oppdaget mine i helga, mot slutten av uke 37 ( i andre svangerskap), har fått fire striper under navlen. Måtte flire, for siden jeg ikke har speil hvor jeg ser hele meg hjemme aner jeg ikke når de egentlig dukket opp. Kan ha hatt dem siden jeg fikk mage for alt jeg vet:)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har fått to små merker bak kneet..... (?) Og på innsiden av lårene, og jeg har hatt de i noen uker nå. Er i uke 30 nå. Tydelig for meg at strekkmerkene er av hormonell årsak hos meg, da jeg ikke har lagt på meg noe på legger/lår. Magen er helt fri for merker, og håper det fortsetter slik..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 di kom fra uke 34/35. først på rompa,så på låra og til slutt nederst på magen:(
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har sluppet unna hittil (37 uker på vei nå) men de kan vel dukke opp når som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå