Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hvordan er det? Jeg mener hvilke symptoner hadde dere, og hva skjedde/ble gjort?? Jeg er blitt skremt av venner og bekjente nå, de mener jeg har symptoner på det... Jeg er kvalm og uvel, har hevelser i fingre og bein, er svimmel og jeg har gått opp 4 (!!!!!) kg på 2 uker nå.... Skal til legen sent i dag, så da får jeg jo sjekket blodtrykket og urinen, men ville bare høre litt om hvordan det var for dere, så slipper jeg kanskje å sitte her å være nervøs hele dagen... Er forresten i uke 33...
grycath Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 det kan høres ut som svangerskapsforgiftning, men det er jo ikke sikkert da. hevelse er jo normalt i svangerskapet da og kvalmen er det også mange som får igjen på grunn av liten plass til innvollene sine.Håper ikke det er det for din egen skyld, jeg måte nemlig ligge på sykehuset første gangen pga det og det var ikke noe gøy.. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 jeg fikk svangerskapsforgiftning med førstemann.. oppdaget det ved at jeg var slapp hele tiden..hadde høyt BT, hevelser i kroppen, for mye eggehvite i urinen og blødde neseblod hele tiden når jeg anstrengte meg for mye.. ble innlagt på sykehuset og ble satt i gang ett par dager senere.. barnet kom da 7 uker før tiden..
Prinsen og jeg Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hei, jeg synes du skal være forberedt på at det kan være svangerskapsforgiftning men ikke bekymre deg for det. Jeg har selv symptomer som sier at jeg kan være utsatt for å få det og har fått beskjed om å være oppmerksom på hodepine som ligger i panna og smerter øverst i magen. Min søster hadde kraftig svangerskapsforg. da hun ventet nr 2, det som skjedde med henne var at hun ble innlagt på sykehus for overvåkning og fødselen ble igangsatt like før termin. Ikke noe dramatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå