moaas Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 jeg er 11+2 i dag... har fått en stor kul i underlivet...trodde først det kunne være hemorider,men kuler er for nært vagina til at det kan være det...den er på størrelse med ett egg og er på venstre side...er fryktelig vond og øm...grusomt å sitte....har noen av dere opplevd dette?hva kan det være???
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hvordan ser denne kulen ut da? Er den rød og ser ut som den er blodfylt er det nok hemorider, om ikke ville jeg sjekket meg litt hos legen. Kanskje det er noen betente talgkjertler. Klem:)
moaas Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 hei marikatte:) nei,den er vanlig hudfarge...fikk akutt-time hos legen kl 10...tenkte kanskje det kunne være en betent kjertel...er veldig øm og hoven der... tusen takk for svar fra deg:) klem:))))
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Kjempefint at du får sjekket det hos legen:) Det er nemlig ikke godt å gå rundt å ikke vite. Håper alt ordner seg da, og at den vonde, ømme kulen forsvinner igjen veldig snart:)
moaas Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 ja...får håpe det....blir jo litt mere redd for ting når man er gravid enn ellers....man ser jo for seg de værste tingene man kan da...hehe;)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Ja, det er sant, også kan man bli revet med av en del innlegg her inne også, så pass på deg selv, ikke les hva som helst av tråder her inne. Men du skal nok se at det går bra hos legen:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå