Gå til innhold

Noen som har tips???

mamma-til-en-prinsesse

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med å få sove om nettene for tida, da jeg er fryktelig urolig i beina. Veeeldig slitsomt. Våkner minst ett par ganger om natta og klarer ikke ligge i ro mer enn 5 sekunder om gangen, så må jeg sprelle med beina. Har både prøvd å gå en lang tur før jeg legger meg, og å ligge med beina høyt uten at det hjelper... Noen som har noen tips??

Fortsetter under...

Sliter noe veldig med urolige bein selv, det kommer snikende på kvelden og jeg klarer ikke å sitte i ro. Utrlig irriterende, som om det er tusen små maur i beina. Har problemer med å sove jeg også, men i går kveld gikk jeg en liten tur og da var det bedre etterpå. Ellers er planen å få gubben til å massere legger og føtter neste gang jeg kjenner at det kommer, tror det er en blodomløp-ting som skjer.

Hei på deg!

Urolige ben kan tyde på magnesium mangel. - Dette kan du teste hos legen, men det vil hverken være til skade for deg eller barnet ditt om du tok et tilskudd av Cal:Mag 1:1. Her vil du få nok kalsium (bedrer opptaket ditt) og magnesium. - Husk samtidig på at du må få i deg D-vitamin i svangerskapet. - Anbefaler deg å ta Omega 3, og evnt. et tilskudd av multivitaminer, så er du sikker på at du får i deg det du skal ha.

Tusen takk for tips!! La beina i blødt med litt lavendelolje i går før sengetid, og tror kanskje det hjalp. Våknet kun en gang i løpet av natten :) Var innom apoteket og der fikk jeg anbefalt magnesiumtabletter mot problemet, så det blir spennende å se om en stund.. Satser på at det blir bra og at jeg får 100 netter med god søvn fremover. (Ja, i dag er det min tur til å juble over the magic number : 100 dager til termin :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...