Hoppetussa Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Går det an? Også nå så seint(burde vært bytta før nyttår)? Svigermor klipte like godt av lappene hun, på klær i str.2-4 mnd - nå er snuppa over 5 mnd og stor for alderen...
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Egentlig har de fleste butikker en policy om å kun bytte det som har lappene sine og kun med kvittering, men flere som har fått bytta likevel nå rett etter jul så jeg ville nok ha prøvd likevel. Det verste som kan skje er jo at de sier nei.. (bare jeg det som var så frekk å sende mld til alle vi kjenner og fortelle hvilken størrelse gutten min bruker;P )
Hoppetussa Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Ok, tar meg en halvtime å kjøre til H&M, skjønner du, orker ikke kjøre bomtur, for skal ikke noe annet der. Sa tydelig i fra at hun bruker 68, kan gjerne kjøpe 74. Men de størrelsene hadde de ikke, så da tok hun str. 62...!
Sivalur Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hæ, er det mulig! Da kunne hun vel gått på en annen butikk!? Hvis det er snakk om et plagg eller to vet jeg ikke om jeg hadde giddet, men er det flere klær så kan du jo prøve, og forklare situasjonen til dem. Jeg har byttet masse klær på H&M, men lappen har alltid sittet på, med prisen klippet bort eller et klistremerke over. Det har aldri vært noe problem om det har vært lenge siden det var kjøpt. Fikk masse i barselgaver, like plagg, og noe av det byttet jeg først etter et par mnd. Så det er verdt et forsøk.
2nj♥ Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Du kan vel ringe og spørre før du evt kjører dit?? For skjønner det er kjedelig med en slik bomtur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå