PetuniA *HøygraviD* Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg får ikke sove. Jeg som ikke har hatt en eneste plage hittil har nå fått bekkenløsning,og jeg har ikke nubsjans til å finne en god liggestilling. På denne tiden av døgnet skulle jeg fortsatt ha sovet 4 timer til,etter mitt vanlige søvnmønster,men neida. For jeg har sovet hele 3 fordømte timer i natt!!!
Tokka Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hadde jeg sovet tre timer i natt hadde jeg vært fornøyd forholdene tatt i betraktning. Evigheter siden jeg har sovet mer enn 3 timer på en natt eller rettere sagt på et døgn. Har vært våken i hele natt. Orker ikke mer. Det klør og klør og klør og klør.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 hørtes kjent ut ja... har så vondt i bekkenet at jeg sover max 15 min sammenhengende før jeg ikke klarer å ligge slik mer... SÅÅ irriterende...Så det blir vel max 3 timer i døgnet på meg.... Takk gud for barnehagen, for jeg er ikke i stand til å ha min 2 år gamle datter sammen med meg hele dagene nå lengre - går jo halveis i koma for tiden... (og enda har jeg skikkelig dårlig samvittighet for at hun må i bhg når jeg går hjemme og er sykemeldt........Selv om hun vil dit selv og elsker å være der.... Sann er det å være kvinnfolk... :-) )
småen og smulan Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Har fortsatt ingen problemer med å sove. er 32 uker på vei. Hvor lenge har dere igjen?
Mikaia Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg sover 2 timer og saa maa jeg paa do, to timer saa do, to timer saa do....hele natten. Jeg er vel kanskje heldig som faar sove i det hele tatt
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde heller ingen problemer med det,før for ett par dager siden. Kom skikkelig plutselig rett før nyttårsaften. Da var jeg 37+noen dager på vei,nå er jeg 38+2 tror jeg Så det er ikke for sent for deg enda heller
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 vet hvordan du har det... Å når man endelig får lagt seg godt å ingen ting er vondt eller klemmer... da bestemmer minstemann seg for at nå vil jeg ha litt oppmerksomhet!!!! er så sliten omdagen at jeg kunne grine!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er blitt forkjøla attpåtil,så jeg blir tett i ett og ett nesebord om gangen,og det er veldig plagsomt det også...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Har det slik jeg også,og når jeg endelig har funnet en brukandes sovestilling,våkner jeg og må på do å tisse. Det verker i kroppen når jeg står opp morgenen,blir helt utslitt av dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå