Gå til innhold

Rimelig plagsomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove. Jeg som ikke har hatt en eneste plage hittil har nå fått bekkenløsning,og jeg har ikke nubsjans til å finne en god liggestilling. På denne tiden av døgnet skulle jeg fortsatt ha sovet 4 timer til,etter mitt vanlige søvnmønster,men neida. For jeg har sovet hele 3 fordømte timer i natt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg sovet tre timer i natt hadde jeg vært fornøyd forholdene tatt i betraktning. Evigheter siden jeg har sovet mer enn 3 timer på en natt eller rettere sagt på et døgn. Har vært våken i hele natt. Orker ikke mer. Det klør og klør og klør og klør.

Skrevet

hørtes kjent ut ja... har så vondt i bekkenet at jeg sover max 15 min sammenhengende før jeg ikke klarer å ligge slik mer... SÅÅ irriterende...Så det blir vel max 3 timer i døgnet på meg....

Takk gud for barnehagen, for jeg er ikke i stand til å ha min 2 år gamle datter sammen med meg hele dagene nå lengre - går jo halveis i koma for tiden... (og enda har jeg skikkelig dårlig samvittighet for at hun må i bhg når jeg går hjemme og er sykemeldt........Selv om hun vil dit selv og elsker å være der.... Sann er det å være kvinnfolk... :-) )

Skrevet

Har fortsatt ingen problemer med å sove. er 32 uker på vei. Hvor lenge har dere igjen?

Skrevet

Jeg sover 2 timer og saa maa jeg paa do, to timer saa do, to timer saa do....hele natten. Jeg er vel kanskje heldig som faar sove i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg hadde heller ingen problemer med det,før for ett par dager siden. Kom skikkelig plutselig rett før nyttårsaften. Da var jeg 37+noen dager på vei,nå er jeg 38+2 tror jeg :P Så det er ikke for sent for deg enda heller

Skrevet

vet hvordan du har det...

Å når man endelig får lagt seg godt å ingen ting er vondt eller klemmer... da bestemmer minstemann seg for at nå vil jeg ha litt oppmerksomhet!!!!

er så sliten omdagen at jeg kunne grine!!

Skrevet

Jeg er blitt forkjøla attpåtil,så jeg blir tett i ett og ett nesebord om gangen,og det er veldig plagsomt det også...

Skrevet

Har det slik jeg også,og når jeg endelig har funnet en brukandes sovestilling,våkner jeg og må på do å tisse. Det verker i kroppen når jeg står opp morgenen,blir helt utslitt av dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...