mamman til snupp Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skulle hatt mensen på tirsdag, men den kom ikke før søndag, greit nok...da kom den 14 dager etter el. Men i går var den allerede ferdig....jeg pleier å ha mensen i nærmere ei uke...ikke en dag!!!! Tok en grav test på fredag som var klart negativ, og ettersom mensen kom på søndag så drakk jeg meg skikkelig full, drakk ihvertfall 2 liter vin og 1,5 med øl. I går var jeg skikkelig dårlig, det er jeg fortsatt. Feber og vondt i hele kroppen, fryser konstant. Det jeg er redd for nå er at jeg kanskje kan være gravid, og at jeg nå har drukket ihjel ungen? At det er derfor jeg ble så syk?? Jeg er litt bedre i dag enn i går.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Du kan nok være gravid ja Ikke bekymre deg for at du har "drukket ihjel" babyen Morkaken dannes ikke før rundt uke 6, og frem til da nærer babyen kun av det gule fyllet i egget Det går så bra så ta en ny test snart da, er spent på resultatet
mamman til snupp Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Takk for svar! ) Jeg skal få tak i en ny test i dag ja! Takk for beroligende ord..!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Bare hyggelig det Masse lykke til med testingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå