Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid (sansynligvis 5+4) og sliter allerede med ekstrem kvalme. jeg skal også ta abort, noe som går litt inn på meg. (er allikevel bestemt på løsningen). Arbeidet mitt består i løft av tunge kasser (15-20 kg) og gåing på betonggulv hele dagen, noe jeg tror kommer til å bli slitsomt. er det mulig for meg å få en sykemelding frem til aborten er utført?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611927-er-dette-god-nok-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar. jeg var hos lgen i dag for å få bekreftet graviditet og ordnet det praktiske rundt aborten, og jeg spurte etter sykemelding. hun tenkte ikke over det engang, sykemeldte meg med en gang ut neste uke. så nå skal jeg slappe av og ta vare på meg selv i over en uke. det blir godt :)

Burde du ikke ha fått litt fri etter aborten også?... Vet ikke om du har hatt abort før men de er ofte en påkjenning for kroppen og mentalt. Ofte reagerer man annerledes enn man tror man kommer til å gjøre og det er faktisk en operasjon du utsetter kroppen for...

Skal tilbake i jobb mandag, inn til kontroll/forberedende på onsdag og abort på fredag (evt lørdag).Har sagt til sjefen at jeg må ha fri pga et "medisinsk inngrep" og det var greit. Det er jo helg etter aboten, så det går nok bra.Har hatt en abort før, og da var jeg på jobb to dager etter. Så forhåpentligvis går det bra. jeg har egentlig ikke noe valg, jobben sliter...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...