Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Må bare spørre.. Jeg veier nå 93kg som er 7kg mer enn jeg veide rett etter fødselen. Totalt veier jeg nå ca 20kg mer enn da jeg ble gravid.. Er det flere som meg her? Får ofte en følelse av at alle har gått ned så fint etterpå.. Jenta har hatt KISS samt at hun aldri sover og jeg er alene med henne så blitt lite tid til matlaging men har istedet hivet innpå det som er enklest men kanskje ikke det sunneste Jeg har ammet hele perioden.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 må legge til at veslejenta snart er 6mnd...
-MtG- Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ja, nå snart 3 måneder etter fødsel har jeg gått opp igjen ca. 5-6 kg og veier 11 kg mer enn før graviditeten. Har ammet mest, men gitt litt tilklegg også. Men godtesyget sitter i konstant så jeg spiser masse dritt hver dag:)
Sivalur Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 JA!! Da jeg kom hjem fra sykehuset veide jeg 11 kilo mer enn da jeg ble gravid (la kun på meg 15 i svangerskapet..... liten baby). Nå er gutten 6,5 mnd, har fullammet til nå nylig, nå får han litt grøt i tillegg. Men istedet for at kiloene har rast av, så har jeg lagt på meg enda to. ARG!! Nei, nå er det slutt på snop og brus på hverdager... hmm.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Er som å lese om meg selv dette. Jeg har ei snuppe på 6,5 mnd som har KISS, jeg er alene med henne og hun har lakenskrekk som bare det. Sover lite om nettene. Matlaging har liksom ikke stått først i prioriteringskøen her i huset de siste månedene... Jeg har sikkert gått opp 10-15 kg i ammeperioden og føler meg helt tragisk. Hører jo bare om disse som raser ned i vekt mens de ammer og alle som sier "så rart da, man går jo alltid ned når man ammer" Godt å høre jeg ikke er alene om det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå