Gå til innhold

Salg på barnevogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om januarsalg på barnevogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salget på vogner pleier å være i september, for de får inn nye modeller før jul. Men du kan jo være heldig å treffe på noe, alltid noen rester som skal bort.

Skrevet

I butikken der jeg jobber, er d alltid januarsalget som er d beste..da man får tak i vogner=) men da 2006 modeller. sjefen min "sparer" i hvert fall vognene til januarsalg, som da startet i dag kl.10.

Skrevet

Er det lov å spørre hvilken butikk du jobber i? Skal innom Bebito på Solsiden i morgen i hvertfall, og kanskje Barnas Hus :) Barnesikringen er vel også en butikk som er verdt en titt..

Skrevet

Ok, jeg skulle handle masse på januarsalget da jeg skulle ha Jr (i Bergen) men det var ikke mye salg da ihvetfall. Vognene ble solgt i september/oktober - og da var det for tildlig å kjøpe syntes vi.

Men om noen har salg er jo det supert !

Skrevet

Det annonseres for salg av Simo barnevogn på Barnas Hus. I.fl. deres hjemmesider www.barnashus.no vil de ha et stort barnevognsalg senere i januar.

Skrevet

barnevognsalget på barnas hus starter 22 januar!

Skrevet

ja, så det i en annonse at det startet da, derfor har vi bestemt oss for å vente til da :) Hvis det ikke dukker opp knalltilbud fra andre steder da

Skrevet

Barnas hus-sto det at dæm bynne stort vogn salg 22 januar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...