Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Noen som vet noe om januarsalg på barnevogner?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Salget på vogner pleier å være i september, for de får inn nye modeller før jul. Men du kan jo være heldig å treffe på noe, alltid noen rester som skal bort.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 I butikken der jeg jobber, er d alltid januarsalget som er d beste..da man får tak i vogner=) men da 2006 modeller. sjefen min "sparer" i hvert fall vognene til januarsalg, som da startet i dag kl.10.
Twins i magen <3 Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Er det lov å spørre hvilken butikk du jobber i? Skal innom Bebito på Solsiden i morgen i hvertfall, og kanskje Barnas Hus Barnesikringen er vel også en butikk som er verdt en titt..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Ok, jeg skulle handle masse på januarsalget da jeg skulle ha Jr (i Bergen) men det var ikke mye salg da ihvetfall. Vognene ble solgt i september/oktober - og da var det for tildlig å kjøpe syntes vi. Men om noen har salg er jo det supert !
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Det annonseres for salg av Simo barnevogn på Barnas Hus. I.fl. deres hjemmesider www.barnashus.no vil de ha et stort barnevognsalg senere i januar.
tvillingen Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 barnevognsalget på barnas hus starter 22 januar!
Twins i magen <3 Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 ja, så det i en annonse at det startet da, derfor har vi bestemt oss for å vente til da Hvis det ikke dukker opp knalltilbud fra andre steder da
Pilje Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Barnas hus-sto det at dæm bynne stort vogn salg 22 januar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå