SuperMoM*to jenter* Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 kan fødselen starte sånn helt plutselig? uten forvarsel mener jeg:P uten at vannet går da, kan jeg liksom legge meg en kveld og våkne midt på natta med rier..eller kjenner en det på seg dagen før eller noe? er så utålmodig, er sånn noenlunde moden også pluss åpning på 1-2cm..men føler ikke at noe sjer..!! er så lei..termin om 13 dager..! noen som har gode råd for å sette igang fødselen? noen med erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 tror kansje det er litt individuellt. jeg har 2 barn i fra før og venter nr3 7 februar. jeg har ikke mistet vannet med de to og fødslene har vært veldig forskjellige. på nr 2 var jeg på sykehuset for å sjekke om alt var ok, hadde da 1-2cm åpning. jeg ba fint om å få bli over natta da jeg bodde langt unna. jordmor ga meg klyster i tilfelle noe skulle skje og det satte hele greia i gang, 3 timer senere var jeg mor:) jeg tror å generellt skjer det lukke til bare plutselig,,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå