Gå til innhold

Hvem ønsker dere mest at skal bli gravide her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes vi alle fortjener det;) , men selvfølgelig unner jeg spesielt dem som har prøvt lengst.

Trist med MYSILL, så jeg setter en ekstra knapp på henne. Må være fryktelig å få en slik beskjed.

Stå på Mysill, slaget er ikke tapt enda.

Jeg syns alle skulle kunne bli gravide når de ønsker det...ingen fortjenerå gå slik å lengte. Så jeg ønsker at alle som er her nå blir gravide :-) Tenk dere det da...de neste nye medlemmene kommer til et helt tomt forum :-) Det hadde vært noe det!

hi hi, ja det hadde vært noe det! ingen som passer på å dytte symptom-listen og nyttig info-tråden opp på første siden osv osv. Det er jo kjekt at det er noen "drevne" prøvere her inne når man kommer hit som fersk og uvitende, men heia ALLE SAMMEN!! (og ekstra heia til mysill!)

Annonse

Kunne vi ikke laget i stand et køsystem da ;) Alle som kommer inn hit bare stiller seg i kø og får tildelt spirer etter tur. Hadde nok ikke blitt så mange månedene på oss å vente da...

Ja, hadde det bare vært mulig........

Ellers holder jeg en knapp på at Mysill og Kirsty burde stå langt foran i køen ;)

åååå så søte dere er :)

*tåre i øyenkroken*

holder en knapp på dollypopp,kirsty og nå_erre_faenmeg_min_tur (ble nicket rett??)

men sånn helt egentlig så håper jeg alle her blir det...dere er en kjempekoselig gjeng med jenter...så glad jeg fant dette forumet....

hva skulle jeg har gjort om jeg ikke hadde dere å dele tanker...gleder og sorger med :)

takk jenter.....

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...