Gjest Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Lille jenta fyller 3 måneder neste mandag.. Vet at det er altfor tidlig å tenke på en ny baby, men har begynt å tenke på det mer og mer..."kremt" tviler på samboer er klar....:-) Rart med tanke på at jeg syntes det var utrolig KJEDELIG å være gravid, tiden gikk kjempe treigt...men nå savner jeg det..hadde ALDRI trodd jeg skulle si det:-)haha Det å kjenne liv i magen er helt fantastisk...det er nå etterpå der virkelig har gått opp for meg , da jeg var gravid ønsket jeg bare å få babyen ut....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Takk for at det er flere enn meg!! Sitter her med pjokken på 8 uker, og gleder meg til neste!! Men, er ikke klar for det enda da!! Men gleder meg masse til spenningen før positiv test, vente på magen skal komme, kjenne spark, lure på kjønn... Ja, alt!!
-MtG- Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Hihi. Her er lillegutt 12 uker og vi har blitt enige om at om jeg blir gravid så gjør det ikke noe:) Vi ønsker oss begge en til, men går ikke aktivt inn for det enda da. Hopper av i svingen som det kalles. Har ikke begynt med prevensjon etter fødselen. Blir såååå koselig med en liten en til, selv om jeg ikke akkurat gleder meg til å gå gravid igjen...
langevipper Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Det er 11 mnd mellom min samboer og hans søster :-) Så du henger litt etter...hehe Jeg er imponert over tankegangen din, jeg var ikke klar for en ny omgang allerede 3 mnd etter.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Helt enig.. Samme tenker jeg. Ser at det er flere som har tenkt det samme. Så kanskje det er normalt!?
Hoppetussa Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Samme her- jeg syntes det var så koselig å gå gravid, men så var jeg i god form hele tida(men skal planlegge litt bedre så jeg slipper å være høygravid i varmen!). Minipillene ligger på badet 5 mnd etter fødsel, jeg tror ikke jeg kommer til å ta dem pga dårlig erfaring med dem, og for min del gjør det ingenting om jeg skulle bli gravid... :-) Selv om jeg er klar over at det hadde blitt knalltøft! Kan ikke gamble på at jeg er i like god form i neste svangerskap...
Da HarViTreUnger Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Tenkte allerede under fødselen at jeg ville ha en til ) Men jeg ventet litt og de kom med 20 mnd mellomrom. Minsten er nå 10 mnd og jeg har i 8 mnd tenkt på enda en liten, men det spørs om det blir noe av...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Les innlegget "Jeg bare gråter..." :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå