melkekua™ Skrevet 1. januar 2007 #1 Del Skrevet 1. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* AniBer7pp Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AniBer Skrevet 2. januar 2007 #2 Del Skrevet 2. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7613371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måånestråle Skrevet 2. januar 2007 #3 Del Skrevet 2. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7615336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. januar 2007 ** dytt ** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7619327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle85 Skrevet 2. januar 2007 #5 Del Skrevet 2. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7622787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 3. januar 2007 ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7631350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathja Skrevet 3. januar 2007 #7 Del Skrevet 3. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7632584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 3. januar 2007 '' Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7636270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy72 Skrevet 3. januar 2007 #9 Del Skrevet 3. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7637214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 4. januar 2007 ''' Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7645073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_chica Skrevet 4. januar 2007 #11 Del Skrevet 4. januar 2007 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7649294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_chica Skrevet 4. januar 2007 #12 Del Skrevet 4. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (dette er HØYST usikkert da syklusen har begynt å klusse) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7649861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er en allerede ikm uke 3 her ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7650861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. januar 2007 #14 Del Skrevet 5. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7657416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobop Skrevet 5. januar 2007 #15 Del Skrevet 5. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Turbotrollet ♫ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7657487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobop Skrevet 5. januar 2007 #16 Del Skrevet 5. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7611422-ikm-uke-3-ny-21/#findComment-7657526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå