Martemoren Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Min 5mnd gml. sønn har fått grøt i en mnd nå. Jeg amet i 4 mnd, ingenting nå. Får Collet mme, har aldri reagert på noen typer mme. Har aldri hatt utslett eller eksem eller sår. MEN han ahr slitt valdig med hard avføring etter at jeg begynte med grøt. Går et par dager mellom hver avføring, og ofte sprekker han litt og blør noen dråper . Får så vondt av han!!!!!! Har prøvd mais,ris og sinlac grøt. Samme visen uansett!!!! Er dette normalt? Bør jeg slutte med grøt? Er redd han er alergisk mot noe!!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Om det kun er hard avføring han har, så vil jeg nok tro at det ikke er allergi. Om det hadde vært allergi, ville det vært andre symptomer. Jeg tror at mage/tarm må vende seg til grøten og at du bør blande litt maltekstrakt i grøten for å forhindre hard mage. Det er ikke uvanlig at det kan gå et par dager mellom avføring, men er det stopp opp til en uke, bør du vurdere et mageregulerende middel, fåes på apotek. Prøv først malt i grøten og se om ikke magen retter på seg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå