Gå til innhold

Har en skikkelig dårlig følelse (samme som skravle)


**Homer's wife **

Anbefalte innlegg

I går og i dag har jeg følt meg gravid og håper inderlig at det ikke er tilfellet!

 

Jeg bruker hormonspiral og har en jente på 7 måneder og en gutt på 3 år. Det går vel ikke an å bli gravid da?

 

Det begynte i går med at jeg følte meg bilsyk midt i en kort biltur (blir ikke bilsyk til vanlig). I dag våknet jeg med kramper i den ene leggen og fikk senere senestrekk i foten. Det er også symptomer jeg har hatt i begge graviditetene mine. I tillegg har jeg følt meg litt øm i magen.

 

Synes ikke jeg skal trenge å gå rundt å være bekymret for å være gravid når jeg bruker spiral. Tanken er fryktelig skremmende! Bor i 3-romsleilighet som allerede er trang, og vi har ikke råd til å flytte for å få større plass ennå.. For ikke å snakke om bil. Kan ikke kjøpe ny heller..

 

Usj, vemmelige tanker, måtte bare få det ut.

 

Og til alle dere som prøver å få barn: De er en velsignelse! Men om vi skal ha en tredjemann, så skulle ikke det skje før om mange år ennå, når vi har plass til det..

 

Glemte å si at jeg kjenner murringer i bekkenet også. Det skjedde også i forrige graviditet, allerede før jeg testet positivt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...