Gå til innhold

Jeg har sett'n!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den berømte SLIMPROPPEN som alle snakker om! Som jeg ikke visste eksisterte i det hele tatt forrige gang jeg var gravid... Slimproppen - i egen person - the one and only... den lå plutselig i truseinnlegget mitt idag! Jeg vurderte å spare på den, og enten a) legge den på et glass og ta med til føden, eller B) tørke og presse den og lime den inn i albumet til ungen, men etter å ha konsultert med et par bimmere pr sms fant jeg ut at jeg istedet bare skulle skylle den ned i do... Det ble et sentimentalt øyeblikk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha! Lucky you;o)) Herlig om du hadde bevart den for evig og alltid...og nå, stakkars, seilier den sin egen sjø.....

Skrevet

Hei Ka-ping.....hvis du har hatt en blodblandet slimpropp idag er det mest sansynlig at du føder innenfor et døgn...har iallefall hørt fra sikre kilder...så da er jeg vel pent nødt til å si GRattis med det..lucky you...og ikke minst ønske deg masse lykke til når det inntreffer...

skulle ønske det var meg..er så lei av å gå med bekkenløsning...kynnere og uregelmessige dterke rier...jeg hadde heller ingen slimpropp ved førstemann..der gikk bare vannet,,,så jeg er spent på hvordan ting arter seg denne gangen--

Lykke til..håper du holder oss oppdatert....

klem=0)

Skrevet

bomma..sterke rier mente jeg..hihi

Skrevet

hahahahahahaha!!! jeg er gla du bestemte deg for og skylle den ned i do jeg! hahaha

Skrevet

Haha, syns jeg ser deg med fotoalbumet om et par år, hvor du stolt viser frem slimproppen. :D

Spennende for deg nå. Ikke lenge til fødsel kanskje. Sitter med svake mensmurringer selv her nå, men tror ikke det skjer noe på en stund. Du får holde oss oppdatert. :)

Skrevet

haha lol... :P

Kos for din del da.. og forresten godt du ikke sparte på den.. tror den ville skrumpet inn og blitt illeluktende etter en stund.. :S

Hehe

Selv har jeg ikke lagt merke til noen slimpropp! :(

Og jeg har termin i dag og greier.. :( hmmm

Jaja men jeg tenker positivt og tenker at det er jo ikke alle som merker slimproppen i det hele tatt.. så det er fortsatt mulig at jeg føder i morgen likevel :P

Skrevet

OÆÆH! Jeg bøyer meg i støvet. Oh hellige slimpropp. Lurer på om denne opplevelsen også skal bli meg forunt denne gangen.

Skrevet

ha ha.. Ikke rart det er IN med scrap booking om dagen:) Et album kan inneholde så mangt!! hold oss oppdatert, a? Heldiggrisen som snart er ferdig!

Skrevet

he he he.

Jeg må si at jeg også er glad du ikke sparte den...

Deilig å være så nær målet!

Så heller ikke no til den sist, men har ikke savnet det heller jeg da..

Skrevet

Vel - jeg har hørt fra mange at det kan gå dager og uker fra proppen går til fødsel... den var forresten ikke blodblandet nei, så omtrent ut som sånn slim man kan hive på vinduer, bare blank og ikke signalgrønn :P

Så her ligger jeg og venter på KS faktisk... pga stort barn. Sånn kan det gå. Slimpropp eller ikke - det går ikke alltid som man ønsker og planlegger...

Skrevet

Grattis Ka-Ping! Slimproppen min gikk også idag, ble litt fasinert jeg da.. hehehe.... mens termin i morgen å UL tremin neste onsdag... så håååper det skjer noe snart!! lykke til med KS imorgen!! Klem

Skrevet

Oj gratulerer! Men du kunne vel i det minste tatt et bilde av den og hatt i minnealbumet :-p

Husker en gang noen spurte hva de skulle gjøre med den og fikk til svar at de kunne legge den i en konvolutt og sende den til noen de ikke likte, da knakk jeg sammen hehe.

Artig liten ting den slimproppen. Mange myter og ikke minst bruksområder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...