Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt små sint...

Siden min venninne fikk beskjed av en lege inne på sykehuset ( i forbindelse med at fosteret hennes (gravid i 5 mnd ) som brått døde... )at det ikke var anbefalt å fly de første 3 semester pga all strålingen.

Så følte jeg bare at dette ville jeg formiddle videre, satte selv pris på fornyet kunnskap...

Folk velger selv om de vil følge dette råd.

Noen har kjendte som fløy tidlig i svangerskapet, selv helt ned til Thailand...som er en lang reis.( Har selv vert der nylig. ) Og dem de kjener gikk det godt med... Så flott da og det har sikker gått bra med mangen andre også som har fløyet under graviditet....

Min søster var gravid og fløy ned til Thailand ( på bryllupsreise), men så spontanaborterte hun også og da hun kom hjem for videre behandling, var det ingen som vill behandle henne, siden hun hadde vert på sykehus der nede... Dette pga de var redd for smittefare.

Hun måtte ligge på en gang hele tiden, ingen vill ha henne på undersøkelsesrom. Helt til en gyn vi kjenner tok tak og behandlet henne som et VERDIG menneske.

Så ble hun gravid igjen (denne gang hadde hun 2 foster) og de drog på ferie til London, så mistet hun dem og....

Prøv å si til henne hmm, det var rart....

Hun har nå nylig født sin andre sønn og nekter å fly når hun er gravid.

og det at man ikke skal fly 1 mnd før termin...hallo, det sier seg selv!!!!!

I dag er det mye snakk om hva man burde gjør og ikke, en må vel bare gjøre det magefølelsen tilsier....

( måtte bare få det ut, gidder ikke sitte her sinna lenger.)

Så lykke til! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7610857-fly-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...