Gå til innhold

Smiler babyene deres?


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig at babyer smiler for første gang. Babyen vår har enda ikke smilt til meg eller pappaen, han er nå 4 uker.. Men bestemor insiterer på at han har smilt til henne 2 ganger nå, første gang var han kun 2 uker.. Vi stiller oss selvfølgelig litt tvilende på den påstanden, han har jo slitt mye med mageknip.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsesøster påsto at smil ikke kom før etter 6uker, alt før er kun "grimase". De første ukene var det nok tilfelle her, men jeg er hellig overbevist om at han har smilt til oss i en liten uke nå. Han oppsøker øyekontakt, titter og titter og når responsen kommer så smiler han.Han er fem uker til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda..lille elisa smilte allerede første dagen.

i "våre øyne" smilte hun, men noen andre vill nok bare si at hun hadde luft i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere tar veldig feil her jenter!

 

Jenta mi smiler og ler og er veldig våken på omverdnen alt. Hun smilte og lo til helsesøster også. Vi var der i romjula.

 

Hun ble født 8. desember og er nå 4 uker på fredag. Hun har smilt og ledd siden hun var 2,5 uke gammel.

 

Så helt klart, de kan smile så tidlig!

 

Og gud så nydelig smil hun har!!! *smelt* og den herlige latteren da! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emre har smilt siden han var ca to uker. Smilte da med hele ansiktet. Nå i jula så lo han også litt.. Så herlig å se på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge "boka" begynner de fleste å smile i den uken som tilsvarer 44-45 svangerskapsuke altså uavhengi av når de er født (sent eller tdlig) gleder meg til prinsen min begynner å smile og le. hittil har det mest vært luftsmerter tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob smilte til barnepleieren på sykehuset ca 3.dagen han :-) var vel ikke helt kontrolert, men ikke vondt i magen heller- siden har han smilt masse :-) nå er han fire uker, og han smiler til oss med hele ansiktet, spes når han hører mammas stemme *hmmm- litt stolt ja* ;) han har også ledd litt, men det har kun vært to ganger tror jeg, en gang var i allefall på natta etter amming, jeg prøvde å få han til å rape og han tittta på meg og lo litt ;-) så vel ganske morsom ut der jeg satt med trøtte øyne og håret til alle kanter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helsesøsteren til Celine sa til oss at hvis hun hadde blikkontakt med oss og smilte, da var det smil og ikke bare en grimase.. så vi har fått mange skjønne smil fra jenten vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ho sånn smått har bynnt med ett og anna orntli smil og ikke bærre mageknipsmil... å ho e såååå søt da... *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...