Gå til innhold

Jeg synes det er så synd med alle de frekke anonyme her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv tar jeg meg ikke nær av det. Ihvertfall ikke nå. Men om jeg hadde fått slike svar som enkelte her inne får for 7 mnd siden hadde jeg vært knust. Slet mye med fødselsdepresjoner og den minste lille ting kunne ødelegge hele dagen min.

Husk at mennesker er forskjellige og mange blir såret lettere enn andre. Husk at dette er ett forum for nybakte (og ikke fult så nybakte) foreldre som ber om råd og støtte i enkelte saker.

JA, noen må tåle å få ande meninger, men det er fult mulig å gjøre dette på en voksen måte og ikke oppføre seg som drittunger mot hverandre hele tiden.

Tenk at mange her kanskje sliter litt med fødselsdepresjoner, at det bygger seg opp hele dagen, og kanskje er ditt svar på ett innlegg det som får begeret til å flyte over, og dagen er ødelagt.

Ta hensyn til hverandre, vi er vel alle voksne mennesker! Innse at alle er forskjellige voksne som babyer! Om du ikke greier å kontrollere deg synes jeg du skal gå inn på kranglesiden. Seriøse spørsmål fortjener seriøse svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg "mammaen til Håvard"

Vi er jo trossalt her for å hjelpe hverandre, skulle tro enkelte bare er her for å lage kvalme.

Skrevet

Er så enig med deg. Dessverre tror jeg de anonyme som svarer slik, er her nettopp for å lage kvalm. Slettes ikke sikkert de er småbarnsmødre engang, men bare inne for å lage kvalm. Syns sikkert det er kjempegøy når svarene deres får reaksjoner.

Det var jo derfor anonym knappen forsvant på skravlesiden og en del andre fora. Håper problemet gir seg så det ikke blir slik her og. For er veldig greit å ha et forum hvor man kan være anonym når man har litt pinlige spørsmål.

Skrevet

Signere denne her eg!!!

Tørr man ikkje stå for å være den man e, så treng man heller ikkje svare!!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å skrive et sånt innlegg i går! Jeg synes "anonym-knappen" er fin når man tar opp sensitive ting, men den misbrukes så absolutt også. I går så jeg et innlegg som var spydig, men i hvert fall signert. Man bør tørre å stå for det en skriver.

Skrevet

Jeg er så enig!! Kan man ikke være hyggelig så får man i det minste svare med nick. Lurer nesten på om noen av de spydige anonyme her har forvillet seg over fra kranglesiden. Forresten en ting jeg ikke er enig i her og det er at vi er alle voksne mennesker - det tror jeg ikke stemmer på disse sidene, er nok en del fjortiser her.

Skrevet

Støtter denne 100%!! Tør man ikke stå for sine egne meninger så kan man også la være å svare.

Gjelder selvsagt ikke sensitiv informasjon da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...