Gå til innhold

Snørr og tårer :)

Anbefalte innlegg

Herreguuuuuuuuuud!

Er det flere som tar lett til tårene og blir extra fort rørt om dagen eller?

Har nettopp sett filmen "Love actually" på NRK1 med bla Hugh Grant.

Snakk om å være sippeguri under hele filmen!! Skikkelig røde øyne her nå og kunne lett brukt opp 2 doruller...Jaja...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7610836-sn%C3%B8rr-og-t%C3%A5rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ej he en sjømann som e vekke i fire uke, og heime fire uke... Å når han skal reie...Herregud ej meina det, skulle tru ej aldri skulle få sjå han igjen.. Ej sippa når han reiser til vanlig, men dinne gangen..Ej HYL-grein og HULKET... Skikkeli romantisk og sjarmerande farvell... haha... Å det e enkelte daga innimylla da ej e so fulstappa i følelsa at det e ingenting som skal til... Og da e det gått å ha en sippedag og få det ut.. Helst når en e heime aleine.. hehe...

"en blåbæryoghurt hadde sikkert vore nok her oo for å få det til å renne over her oxo på en slik dag..." haha

Annonse

har vært skikkelig ille med snørr og tårer i løpet av julen ja....blir jo rørt av alt mulig.

Men det tok "kaken"i dag da jeg måtte ta meg i å felle noen tårer når rampeungene i "Barnevakten" (eller noe sånt) som går på TVNorge klarte å oppføre seg i familieselskap....det skal ikke være mullig :)

alt er mulig... jeg gråter hele tiden, he he. begynte å grine når jeg så am idol, fordi att de ble så glade over å være med videre. så megynte jeg å grine for att svigermor ikke hadde melk, når jeg ville ha kakao, men heldigvis har jeg en mann som pleier og fikse sånt he he. og jeg gråter sjelden ellers....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...