Gå til innhold

Hvilke bæresjal er bra?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Er nødt til å ha noe jeg kan putte tulla i, så det blir mulig å få gjort noe her i huset! (ser nå ut som en svinesti =oO) Lest her at babybjørn ikke er bra pga benstillinga..?

 

Noen som har noe å anbefale, gjerne som er enkelt å bruke.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bærre baby bjørn æ da.. men har ikke brukt den så masse enda... di skal vel ikke sett så længe i dem i slengen i bynnelsen...

 

Bæresjal har æ desverre ikke peil på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slett ingen ekspert på området, men er veldig interessert i å høre hva andre kan anbefale. Jeg har lest ganske mye om bæring, og har ei venninne som er ganske oppdatert. Har nå bestilt meg et Moby D bæresjal fra krusedull.no (forresten fantastisk service). Før jeg bestilte prøvde jeg flere bæreanretninger, og likte sjalet best. Men tror jeg trenger litt tid på å lære meg å knyte det. Hvis du vil ha det enkelt kan kanskje en Mei Tai være noe, lettere å knyte den. Og den kan brukes fra barnet er nyfødt. Babybjørn skal jo ikke brukes før tre måneder. Hvis du er interessert kan du lese mer på tettinntil.com.

Jeg gleder meg til å prøve sjalet mitt, da skal det bli gjort husarbeid da ;0)

Det hadde vært fint å høre om noen her inne har mer erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å kjøpet et Ellaroo-sjal. Har også lest på tettinntil.com, og kommet frem til at det nok er best til mitt formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt Mama Basic fra mammogmeg.no - men ikke brukt det enda, lit usikker på hvordan egentlig...og syns det er litt skummelt at man ikke kan bøye seg...klarer jeg å huske det tro?

Kanskje det blir liggende ubrukt...

Gleder meg til å bruke Babybjörn !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...