Martemoren Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jeg gir nå grøt til kvelds til min 5 mnd. gamle baby. Han har prøvd mange typer:mais,ris og nå SINLAC spesialgrøt uten kumelk gluten. Han sliter littt med hard mage, av og til blør han itt ved avføring. Hva gjør jeg? Er det farlig? Noen som har råd til hva man bør gi en 5 mnd. gml eller hvilken frukt/grøt som de har gode erfaringer med???? Trenger råd
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Har du malt i mme? I så fall kan du begynne med det. De trenger og mer veske da, så kan være lurt å gi de litt vann.(kokt) Eller så kan du gi litt sviskesaft:) Eline og har fått litt hardere mage... Lykke til!
Lille-my-meg Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ja, vi hadde samme problemet. Men bland litt sviskesaft i melken et par ganger i døgnet, det gjør susen samtidig som det smaker godt. Har babyen problemer med å få ut bærsjen så ta en q-tips med litt babyolje på forsiktig inn i endetarmen - da lurer du bærsjerefleksen til å åpne seg... har reddet oss noen ganger. Lykke til.
*Marie82* Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Her ble faktisk magen bedre etter at vi begynte med litt grøt. Kommer oftere og er ikke like slitsomt å få den ut lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå