Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.... lest på ivf sine sider.....sugd til meg alt om prøverørs behandling...

ikke akkurat lite en skal igjennom....

hehe..

skal vise sambo siden når han kommer hjem igjen..

greit å ha lest litt om hva de har tenkt å gjøre også..forberede meg...hodet mitt trenger det...

nesten litt skummelt....

lurer på hvor lang tid det tar å få svar fra sykehuset jeg...hvor lenge vi må vente osv...

er så spent på om dette kan funke for oss :)

men må vel belage seg på myyyye venting....men verdt det er det :)

hvordan er det for dere andre som venter??og for dere som har prøvd dette????

så utrolig nyskjerrig jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7610289-n%C3%A5-har-jeg-sittet-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventetiden varierer fra sykehus til sykehus. Selv bruker vi Riksen og det var ca. 9 mnd. ventetid fra søknaden ble sendt til vi kunne få første forsøk (for ICSI er nok ventetiden enda lengre).

Jeg har vært igjennom 1 avbrutt IVF-forsøk (ingen egg ble befruktet) og 2 mislykka ICSI-forsøk. Skal ha 3. ICSI-forsøk nå i februar. Ventetiden er forsåvidt grei, men jeg merker at håpet synker for hvert forsøk vi går igjennom. Jula har vært tung, for da merker vi ekstra godt at vi er barnløse. I tillegg fikk jeg i dag vite at enda ei venninne er gravid, og det klarer jeg ikke lenger å glede meg over.

Om det funker eller ikke er jo det store spørsmålet. Statistikken sier at ca. 70% er gravide etter 3 forsøk, men om man er så heldig å være bant dem eller ikke vil bare tiden vise...

Hilsen

ja jula har vært slitsom her også...min stedatter kunne fortelle oss at hun skal bli storesøster...den nyheten må jo komme på julaften....

5.juledag fikk vi beskjeden fra legen om at det ikke så bra ut...samtidig er vi på vei til familie middag...der er det to høygravide...skikkelig tungt :( i går feira vi nyttårsaften med familie...den minste som var her var 8 mnd...blir helt oppslukt av de små...men innvendig så er det kjempetungt...

håper dette skal funke for oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...