Gå til innhold

jente 15 mnd og 7 uker på vei..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjempe spennende men og veldig skummelt med to så tette... andre som har det sån?? gleder meg kanon masse....har bekkenplager fremdeles etter første mann, så eg grur meg litt til det og..men alt går sikkert bra...d viktigste av alt er at eg er GRAVID igjen......Jiipiie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, blir rimelig tett her også. Har en gutt på bare 8 mnd., og er nå i uke 9. Kan nok bli tøft en periode, men de kommer jo også til å få stor glede av hverandre :) Får bare tenke på alle fordelene.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp!! Jeg har 20 mnd mellom eldste og yngste, de har veldig mye selskap i hverandre. Eldste ble storesøster så tidlig at sjalusi har i alle fall aldri vært noe problem.

Fint med ulike aktiviteter og ferieturer også, man finner alltid noe begge liker. Vi venter nummer tre i august, da er minstemann 2 1/2 og eldste passert 4. Tror det kan bli travelt, men det hjelper at man er to om omsorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo...

 

4 måneder gammel datter her og ca 6-8 uker gravid her...:o)

Litt nervøs for hvordan det blir med 2 småttinger til neste høst, men det blir nok like mye moro som arbeid, får håpe nr 2 har like godt sovehjerte som nr 1!!:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Det går nok bra skal du se.

 

Selv har jeg en gutt på 3 år og en gutt på 5 måneder og er nå 12 uker gravid med nestemann. Det blir ganske nøyaktig 1 år imellom mine to minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...