Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 fytti katta så fort tiden har gått....synes nesten at det var i går jeg testet positivt og nå er jeg allerede 25+1 Lurer på om jeg kommer til å bli "klar" til å få en liten til i hus om 3,5 mnd!!! 3 mnd igjen å jobbe...hjelpe meg så fort tiden går!
ks23 med William og Lucas Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Hehe ja...Gleder oss kjempe masse vi..Begynner og få tingene på plass nå også, er så deilig ,) Kjøpte inn de siste tingene ¨den uka som var nå...For jeg går utifra at jeg orker stort de siste mnd..Merker jo allerede nå at jeg får en del kynnere da vi feks er på butikken el går tur med hunden så..... Er nå 27+3 så ja dette har gått fort..Og ingen ting er jo bedre enn det. Ønsker deg masse lykke til videre
**My little Miss drama and I** Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Har også snart 4.uker igjenn her ,er 24+2 :-)å ja tida flyger, spesielt nå i jula ,da har den raaaaaast av gårde.... Gleder meg til å bytte trimester ,men gruer meg å..!! Må vell begynne å handle inn ting snart;-)?!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 he he..du har jo litt større grunn til å tro at du blir lite mobil de siste mnd....jeg har bare en i magen jeg så jeg tror nok at det blir litt lettere for meg å bevege meg rundt enn det blir for deg... Men jeg merker godt at det begynner å bli tungt...spesielt å hente fram leker fra under sofaen he he.....
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 jeg har kjøpt en kjole, en guttedress og 2 gensre, men så har jeg stort sett alt jeg trenger etter førstemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå