L.april Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Er det noen her inne som har erfaring med emmaljunga Cangaroo..`? Bare lurer og ønsker å vite om den er bra, for de som har prøvd den ut... i tilfelle før jeg kjøper den
vivilvi Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Jeg tviler på at du finner noen med erfaring da de ikke er produsert enda. Tipper de kommer til butikkene i løpet av noen uker
L.april Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Ok Takk for informasjon om det iallefall.. Jeg har bare sett på utallige nettsider på forskjellige barnevogner (så jeg nesten blir gal) og kom plutselig over den, og synst den såg veldig bra ut
vivilvi Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hehe, det er ikke lett å finne fram i barnevognjungelen nei Cangaroo kommer jo med citybag'en, som er god i liggemålene og i tillegg superlett å bære I tillegg kan du jo kjøpe Emmaljunga bilsete og sette på om du vil det... Emmaljunga har jo sånn generellt god kvalitet da og understellet bygger jo på det samme delene som emmaljunga bruker på de andre vognene Men vær snar, det er laaang leveringstid på enkelte farger!
L.april Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Du hørtes jo veldig erfaren ut på det området Jobber du i barnevogn butikk eller noe sånt? Unnskyld at jeg spør, men bare lurer? I tilfelle.. hvilken butikker i Oslo får inn den type vogn? Har du en anelse?
Fikk maibaby06 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 er ikke hun over, men kjenner litt til emmaljunga (har nettopp kjøpt den som vintervogn etter masse research....). I oslo er det så vidt jeg vet bare rudo som selger emmaljunga. Mulig at det er noen butikker kanskje i sandvika el som også har? Rudo har butikker i ullevålsveien og på grønland, og en på strømmen storsenter tror jeg. Jeg ringte og spurte hvilke farger de hadde i den vognen jeg hadde bestemt meg for. Fikk beskjed om at det ville ta ca 6 uker å få en de ikke hadde inne.
Fikk maibaby06 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 ps, har ikke cangarooen som du er intr i, men city cross:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå