Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente som straks fyller 30 (!) og som vurderer å være dagmamma fra august 2007 (muligens før hvis behovet er der). Jeg skriver ' vurderer' fordi jeg egentlig har fått et fint jobbtilbud, men så er jeg usikker på hva jeg skal velge :)

Jeg er utdannet førskolelærer (1997) og har jobbet i barnehage siden 1995. Jeg har fordypning i småbarnspedagogikk og musikk og skal starte opp musikk-kurs for foreldre og barn i februar. Jeg har to flotte barn (snart 6 år og 9 mnd), og det er pga hun yngste at jeg vurderer å utsette "jobbstart".

Ta kontakt hvis det høres interessant ut. Jeg har mye erfaing og synes at det å jobbe med barn er givende og veldig spennende :)

Mvh Lena B

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7609525-ledig-dagmamma-dalbrenna-mortensrud/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Er du ledig på førstkommende søndag? Jeg og en venninne som også er førskolelærer skal starte musikk kurs for foreldre og barn. Vi skal synge, danse og leke med musikk!

Denne dagen er det gratis som et ledd i markedsføringen av kurset vi tilbyr, og det er bare og komme innom (selv om dere evt ikke kan flere ganger). I så fall skal kurset holdes i Søndre Dal Gård barnehage, søndag 11.2, kl 13.00-13.45.

Håper dere kommer så får vi i hvert fall hilst på hverandre :)

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Hei,

Vurderer du fremdeles å jobbe som dagmamma fra august?

Vi søker dagmamma til vår sønn Sigurd (født 26.05.06) fra august.Vi bor på Lambertseter og trenger hjelp mandag til fredag.

Sigurd er snill , frisk og rask og søker dagmamma med de samme egenskapene:)

Vennligst svar på mail:

[email protected]

eller

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...