rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #26 Skrevet 1. januar 2007 ka-ping: Jeg frykter du rekker det før meg dog... Begynner å frykte den skumle overtiden mer og mer, selv om jeg faktisk har 2 uker til termin fortsatt... blæh! Jeg vil jo føde nåååååååååååå Det burde være lysten det går på, hehe Pyntestriper, ja... jeg er ikke med i den klubben heller, jeg.... Eneste stripen jeg har, er den "mørke" (lysebrune) stripen fra navlen og ned.. men pyntestriper står det dårlig til med her.
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #27 Skrevet 1. januar 2007 Tror faktisk det med vindusvask skal sies å hjelpe pga de lange arm-bevegelsene. Man strekker liksom hele seg, inkl ligamentene til livmora. J"#¤%& bullshit spør du meg - man risikerer å bli fullstendig utslitt fram til fødsel. ps: jeg nærmer meg toppen av stripehierarkiet i pyntestripeklubben sånn som jeg ser ut nå... magen er i ferd med å revne fullstendig, hvis ikke knøttemor kommer ut nedentil snart så bryter hun vel gjennom overflata over navlen tror jeg!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. januar 2007 #28 Skrevet 1. januar 2007 Kanskje folk tror at vindusvask hjelper fordi mange er så opptatt av å vaske vinduer,at de nesten ikke gjør anna,og da må jo en og annen fødsel starte under vindusvask Jeg tror jeg har fått noen striper på baken også,men har litt problemer med å se der,og helfigurspeil er ikke akkurat noe jeg har hatt på ønskelista heller Men om de er der så får de jo pent bli der.... rødhette* du er virkelig ingen klubb personlighet altså Ikke en gang en pyntestripe. De er jo så fine og røde. Jeg liker mine jeg,man kan nesten spille 5 på rad på magen min uten å tegne opp noe
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #29 Skrevet 1. januar 2007 Men nå logger jeg av her og tar kvelden, tror jeg... Har en del "vondter" nå, og er sliten. Og ikke minst trøtt etter sist natt, da jeg var våken det som føltes en million ganger... Ingen snikføding imorra da, damer Ha en riktig god natt *klem*
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #30 Skrevet 1. januar 2007 PetuniA, nei, dårlig med gjeng-mentalitet hos meg, gitt
DiddiDaddi Skrevet 1. januar 2007 #31 Skrevet 1. januar 2007 Ville helst være hjemme litt lengre, men dro inn på sjekk siden takene kom så ofte - bor jo så nært sykehuset....og det var kun 2 cm åpning...så skuffende! Men takene kom like ofte på CTG, og jordmor mente dette tok seg opp i løpet av natten. Mente vi sikkert måtte tilbake i løpet av noen timer, får krysse fingrene for det! Kom store mengder blod og slim nå (sorry detaljer...), så håper det blir fart på sakene snart!!
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #32 Skrevet 1. januar 2007 Åh så spennende!!! Værsåsnill få oppdatering på sms om du drar inn til føden inatt da... slimproppen min gikk i ettermiddag, jeg har hatt masse ryggvondt, og nå sitter jeg her med tak i ryggen og magen som jeg ikke vet om er kynnere, maserier eller ekte rier... Planen nå er å ta en god, varm dusj og så legge meg og kanskje få sovet litt. KAnskje skjer det noe i løpet av natta? *krysse fingre for oss*
DiddiDaddi Skrevet 1. januar 2007 #33 Skrevet 1. januar 2007 Oioi, se der ja ka-ping! Nå skjer det ting hos deg også! Jeg krysser fingre for at vi begge er i gang i natt...men frykter at det hele snart går over... Men artig om vi klarer å få samme bursdag på snuppene våre )
rahi Skrevet 2. januar 2007 #34 Skrevet 2. januar 2007 Krysser jeg òg for stinemor og ka-ping! Jeg har mitt lille nattlige liv med mat & drikke, bimming og krimbøker - og kanskje dere i skrivende stund befinner dere på henholdsvis føden og i helikopter
DiddiDaddi Skrevet 2. januar 2007 #35 Skrevet 2. januar 2007 For en natt...nå er det snart 24 timer siden riene begynte, men fremdeles er det 5-6 min mellom. De er utrolig mye vondere, men hjelper jo lite når det ikke blir hyppigere! Har snakket med jordmor på føden, som sier det definitivt er i gang nå - vi kan komme når vi vil, men vil være lengst mulig hjemme. Samboern har vært å kjøpt boller til meg, klarer ikke tanken på tung mat nå - så skal "kose" meg litt på badgulvet med boller, pepsi max og dagens avis, også blir det lang lang dusj! Det er visst de 3 første cm som er værst (ifølge jm jeg pratet med nå), så de som starter hele fødselen ferdig modnet er utrolig heldig!! Men jeg slipper ihvertfall overtid ) Titter nok innom før jeg tar turen på føden....og da håper jeg neste gang på Bim blir med snuppa ute av magen! Venter spent på oppdatering fra dere andre, spesielt ka-ping - der det kanskje har skjedd ting i løpet av natten? Ha en fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå