rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Du ser nok feil, gitt... ka-ping skulle se film på tv, så hvis hun har klart å løsrive seg fra bim er hun opptatt med det. Hun har iallfall logga seg av msn
Gullemor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Okay! Ja, fikk akkurat melding fra henne om en egen liten "klyx-vri" hun skulle prøve ut mens hun så på film... ) Ikke glemt avtalen vår om synkronfødsel 3/1??? Selv om jeg ser at du håper på hjelp fra fullmånen i morgen...! Den skal bare "hjelpe oss i gang" sånn at vi alle tre føder den 3/1! Husk det! ;o) Ikke snik! Hehe!
rahi Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Så der noen twilightere her ennå - begynte å lure på om alle hadde født..
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 I den fullmåne-tråden står det at det er fullmåne 3/1.. stemmer ikke det da? Jeg har ikke kontroll på sånn her, jeg... Men ja, fullmånen skal hjelpe meg i gang. Så lenge fødselen starter før sambo begynner på jobb den 3., er jeg storfornøyd Og jeg glemmer da ikke en avtale! hehe
DiddiDaddi Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Heisann ) Henger meg på her...er noen twilightere her enda ja ) Skal faktisk akkurat til å ringe føden...men er så redd det ikke skal være noe likevel! Har hatt vonde tak fra 07.30, enda vondere fra kl 13, og regelmessig hvert 5 min de siste to timene...kan vel være lov å håpe på at noe er på gang nå da...? Får vel ringe og høre hva de sier...går sikkert over med en gang jeg ringer, hehe....har forresten menstermin i dag. Andre som det skjer noe med?
Gullemor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2007 Oooops! Jo, rødhette*, du har helt rett. Er visst jeg som har blingsa! Da sier vi fortsatt 3/1, ja! ) rahi: Hei på deg og godt nyttår! Joda, her er det twilightere in action... Men dessverre ikke in action hva fødsel angår! ( Hehe! Jeg har jo ikke termin før om ni dager, så jeg skal prøve å IKKE starte klaginga riktig ennå! Bra med deg, da? Har du født? Evt. når har du termin?
rahi Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 Oj, ja da er det vel på tide å ringe Stinemor Har jo vært regelmessig en stund da. Kjempespennende og masse, masse lykke til!
rahi Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Her skjer det forresten ikke stort. Fortsatt 17 dager til termin og ingen tegn på at det skal skje noe med det første. Veslegutten ligger i seteleie og jeg gjør akrobatiske øvelser i håp om at han snur i tide!
Gullemor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2007 Twilightere er en gjeng med bimmere som har holdt sammen på egne "twilight-tråder" siden i høst en gang. Fenomenet startet på 2. trimester-sidene. Saken var at noen av oss følte oss godt og vel forbi temaene "nå har jeg vært på ultralyd"/"når er det normalt å kjenne spark?"/"tjoho! Endelig i 2. tri, jeg også!", MEN fremdeles langt unna "var det slimproppen?"/"hvordan kjennes maserier ut?"/"har noen oppskriften på fødepizza??" Derfor dannet vi en egen "Twilight Zone" for oss som var "midt i mellom"! ) Navnet på tråden har fulgt oss inn i 3. trimester, og nå er det vel ikke en eneste "ordentlig" Twilighter igjen, da vi kun gnåler om igangsettingstriks, slimpropp, klystér osv for tida! *innrømme*
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 okey! kanskje noen kan lage en ny sånn gjeng:) for nå har jeg nettopp kommet over hit og føler meg ikke helt med på snakk om slimpropper o.l...
Gullemor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2007 Stinemor: Så spennende! Det må vel sies å være nokså regelmessig, ja! Og et mulig tegn på at ting er "rett rundt hjørnet"...? Lykke til! Krysser fingrene for deg! rahi: 17 dager til termin, ja. Jeg leste forresten om dine forsøk på å stå på hodet...??!? Hmmm, gærning! Hehe! rødhette*: Forsvant du?
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #14 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hører forresten ikke til blant twilighterne... dvs, jeg har termin rundt samme termin som dem, men jeg har aldri vært noen stor "gjeng-person" (hihihihi)
rahi Skrevet 1. januar 2007 #15 Skrevet 1. januar 2007 Hehe, du har vel rett Gullemor - ingen i mellomsonen lenger, så tråden glei vel ut omtrent da jula satte inn
Gullemor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. januar 2007 rødhette*: Vi vil ikke leke med deg, heller!!! :op Hihi!!! Anonym: Ja, det er ikke bare-bare å komme inn på 3. tri og bli bombardert med innlegg om slimpropper, fødepizzaer, trappeløping, igangsettingssex, osv... Man er liksom ikke "helt der" rundt uke 29! Start en egen "klubb", da vel! )
rahi Skrevet 1. januar 2007 #17 Skrevet 1. januar 2007 Rødhette: Jeg har heller ikke vært en stabil twilighter, men kjekke folk på den tråden, så jeg har titta innom dann og vann. Gullemor: Gav opp å stå på hodet -*hehe* men det er vissnok et seriøst råd å stå på alle fire - gjerne litt "opp / ned" for å _kanskje_ få babyen til å snu seg. Når har du termin igjen? Forsvant Stinemor på føden nå tro?
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #18 Skrevet 1. januar 2007 Gullemor75: Jeg leker da med deg og ka-ping! Vil bare ikke være med i klubben
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #19 Skrevet 1. januar 2007 rahi: ja, kjekke folk der, det skal jeg ikke si noe på Jeg har bare ikke pleid å sjekke innom de trådene, bare blitt sånn hehe
Gullemor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 1. januar 2007 rødhette*: Ja, vi tre leker jo masse sammen! Og har det gøy! ) Og i overimorgen skal vi synkronføde sammen under fullmånen! Jippi! Snakkes i morgen ang. utførelsen av synkroniseringen?? Ang. presise klokkeslett for rier, transport til fødested, pusting, åpning, utdrivelse, etterbyrde osv...! Obs-obs, dette er viktige saker!! ) rahi: Jeg har vel heller ikke vært noen fryktelig stabil twilighter; eller "bimmer", heller, for den sakens skyld... Men, ja, det er en fin gjeng som vanligvis detter innom her! Jeg har forresten termin den 10. januar. *komme nå, Gullebaby* Nå tar jeg kvelden. Krysser fingrene for Stinemor som forhåpentligvis har dratt/skal dra på føden! ) God kveld og stor klem til dere andre!
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #21 Skrevet 1. januar 2007 Du får ha en flott kveld da! Jeg lurer på om jeg vil at vannet skal gå først, jeg... transport er grei, den må sambo ta seg av hehe. Ellers får vi avtale resten imorgen eller noe slikt ja
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #22 Skrevet 1. januar 2007 Vannet bør egentlig ikke gå først for min del... pga den lange reiseveien Men nå skal jeg sitte her til det er maks fem min mellom riene før jeg drar noe sted som helst! Jeg drar som sagt latmannsversjonen av føderådene: - onani istedet for sex - knott og pottis m/dip istedet for klyster - varm dusj istedet for varme omslag - gløgg istedet for bringebærblad-te - toro nesten-som-hjemmelaget-pizza istedet for fødepizza - nødvendig vask av 2-åringens barnehageklær istedet for idiotisk vindusvask - knasker mandler istedet for å smøre med mandelolje og sånn går no dagan... hehehe
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #23 Skrevet 1. januar 2007 Med unntak av et par av punktene (som f.eks. vask av 2-åringens barnehageklær, da jeg ikke har noen barn fra før), synes jeg dine latmannsversjon-føderåd var meget gode, og holder meg til noen av dem jeg!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. januar 2007 #24 Skrevet 1. januar 2007 Hva ER egentlig greia med vindusvask? Det er vel det samme om man vasker vinduer eller andre steder om man skal sette i gang noe? Ikke at jeg tror det funker,eller kommer til å gidde å prøve,men OM det hadde funka så må jo annen type vask funke og Skjønner meg ikke på folk som vasker vinduer hver 14.dag heller. Tror jeg har vindusvaskfobi.... Jeg har fortsatt medlemsskap i pyntestripeklubben,men er vel kun der jeg har engasjert meg nevneverdig også. Jeg fant faktisk en søt bitteliten stripe i dag,mellom alle andre stripene. Den gjemte seg liksom vekk
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2007 #25 Skrevet 1. januar 2007 Jeg er forøvrig HELT med på planen - satser på at fødselen starter av seg selv, hvis ikke så blir det undersøkelse og igangsettelse innen fredag. Spanande! Så hvis du ikke åker på, rødhette, så kan det hende jeg rekker det før deg likevel..... MOHAHAHAHAAA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå